[idiot]

Martie 15, 2017

Există viață după mahmureală?

Filed under: delir — Pœtrip @ 16:38

De fiecare dată când mă îmbăt foarte tare mi se și rupe filmul. Asta înseamnă că nu-mi cunosc limitele dar nici adevărata personalitate. Nu-mi amintesc nimic, ca după o întâlnire de gradul 3.

În rest, sunt conștient că-s beat și totuși inconștient de treaz. Există niște misterioase filmări cu mine extrem de beat, dar de ele îmi aduc aminte doar la beție.

Se pare că abia aia e starea în care mie mi-e curaj să îmi placă de mine. De mine – cel neînfricat.

Dar mi-e și frică frățike să beau atâta. Așa că ce să fac, trăiesc în frică, pe uscat.

Mai bea din cupa vieții bă boule, să-ți curgă pe gât, pe tricou, pe pardoseala lucie a chiliei tale! Învață să te lăcomești, infruptă-te. Nu te simți vinovat pentru nimic.

Și exact ăla e momentul în care viața „îți dă o lecție” de umilință. Pac! Stai în banca ta. Ești un kkt.

Ce comic. Haha. Hai să bem ceva. Dar nu prea mult.

3 comentarii »

  1. Numai sfinți ratării stiu sa bea pana prind aripi.

    Comentariu de DM — Martie 16, 2017 @ 00:19

  2. Exista viata dupa mahmureala dar cine naiba vrea sa mai traiasca cand e mahmur? :))

    Pe mine nu mahmureala ma deranja ci sentimentul de jena cand imi dadeam seama de reactiile pe care le-am avut sau ca m-a pus dracu’ sa ma bag in seama cu nu stiu cine si nu trebuia. :)

    Comentariu de InfraSunete — Aprilie 9, 2017 @ 21:26

  3. date cate ori bei iti amintesti ca nu-ti mai amintesti nimic :))

    Comentariu de stefan — Aprilie 16, 2017 @ 10:47


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

