[idiot]

Septembrie 16, 2015

ce bine e

Filed under: rîme — Pœtrip @ 14:56

toropit în hamac
pe pleoapele închise
se joacă o rază de soare

țrrr

țrrr

țrrr

se aude sunând un ceas undeva în departare
nu mă interesează ce oră e

se aude și o muzică
nu mă interesează ce muzică e

se aud păsărele cântând
nu mă interesează ce fel de orătănii sunt

se aud gâze bâzâind
nu mă interesează ce fel de gâze sunt

se aud mașini la drum
nu mă interesează ce fel de mașini sunt

se aud frunze foșnind
nu mă interesează ce fel de copaci sunt

doar sunt

un singur gând:
e bine
și nici nu mă interesează cine sunt

Lasă un comentariu »

Niciun comentariu până acum.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.

