[idiot]

Iulie 30, 2015

peecocktail

Filed under: delir — Pœtrip @ 13:25

Întins în cadă, cu robinetul în ceafă și degetul ei mare de la picior în gură, ca o murătură. Paharul cu fresh de mango, nectarine, prune, grapefruit și morcov s-a răsturnat de pe savonieră și a căzut în apă. L-am umplut la loc cu apă din cadă, am așezat aparatul de ras ca ornament și am ridicat paharul sus, hai noroc! Picăturile alea de ulei esențial de verbină fac toți banii. E destul de incomod să faci sex în cadă, deasupra suprafeței apei îmi iese doar fața și capul pulii, pe care stă ea așezată. Abia respir, ma plesnesc valuri în urechi, din stânga și din dreapta. Sânge, spermă, spumă, miere. Arcuită pe spate, se ridică din apă cu mâinile și tălpile pe marginea căzii ca și cum ar avea proporții titanice. Apa șiroiește hipnotizant de pe ea și când picură ultimul strop, dintre picioarele desfăcute izbucnește un jet cristalin care mă izbește drept în inimă. Închid ochii, mintea îmi bâzâie, apa călâie clipoceste între călcâie, acuma ce facem, facem un duș?

Lasă un comentariu »

Niciun comentariu până acum.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

