[idiot]

Iunie 26, 2014

cum m-am lasat de fumat

Filed under: delir — Pœtrip @ 23:17

n-am fost niciodata genul de om care sa aprinda o tigara in pat imediat ce se trezeste, inainte de executie, dupa/in timpul sex, cum ies pe usa casei, aprinsa din lift, dar tot fumam mai mult decat e cu adevarat necesar. la betie oricum fumez tigara dupa tigara fara pauza (of, nu vreau sa dau vina pe betie, adevarul e ca imediat dupa prima gura de bautura) asadar in cele ce urmeaza ma refer la timpul din afara betiilor, ca doar nu beau incontinuu. primul pas a fost sa elimin fumatul de complezenta, adica atunci cand intri la o petrecere, in club cand te gandesti „oare ce-o mai fi de facut?”, cand astepti pe cineva, cand faci pauza de tigara, inainte sa te pui pe treaba, dupa masa, la cafea. in rest, atunci cand mi-e pofta de o tigara, strategia mea e sa o aman pentru urmatoarea oara cand imi vine. cel mai des uit, dar daca ma apuca din nou aplic iar tactica asta, poate mai merge inca o data. ce perd? nimic de fapt, ba mai si castig cateva minute bune de viata. nu stiu ce ofera tigara de fapt, nu e o placere ca e doar fum aspru (eu fumez numai tigari tari). pe mine ma da gata fumul, imi place sa vad fumul, altfel fumatul nu are sens. ce, fumez degeaba? fumul imi aduce aminte ca nu iese fum fara foc. imi place sa ma uit la foc, orice fel de foc, stau si il privesc in gol, cred ca fascinatia asta trebuie sa fie o reminiscenta preistorica, ceva. doar astfel s-ar explica de ce fumam ca prostii. nu rezist atunci cand mi-e pofta de fumat pe limba (parca cere miros de mumie de sobolan tepos) sau in gat (dupa ce beau cacao cu lapte, de exemplu) dar cateodata, cand e grav, cu maselele. simt asa, un neastampar de nestare in ele. furnicaturi profunde si o mancarime ghidusa. ca si cum imi vine sa musc dintr-o scandura. atunci fumez, ca doar nu vreau sa ma las chiar de tot. am fumat 3 tigari numai cat am scris toate astea.

Lasă un comentariu »

Niciun comentariu până acum.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.

