[idiot]

Ianuarie 6, 2014

SENZAȚIONAL! află ce a fost înainte, oul? sau găina!!!

Filed under: delir — Pœtrip @ 13:55

în goana mea neobosită pentru adevăr pur am făcut o deplasare la fața locului pentru a intervieva pe rând pe toți cei implicați în această disputa. adică găina și oul. strecor emoționat capul prin ușa scârțâitoare a cotețului, găsesc găina care mă întâmpină zburătăcindu-se în fața cuibarului în mijlocul căruia tronează murdar de găinaț un ou. ciudat, nu descopăr niciun semn care să-mi indice întâietatea unuia sau altuia. scot carnețelul:

rep.: nu vă supărați, sunt un blogăr celebru în căutarea sensului universului.

găina: cot…

rep.: puteți să-mi răspundeți…

găina: coot…

rep.: …la o întrebare? cine ce a fost înainte, oul sau…

găina: cotcotcotcotcot!

rep.: …dumneavoastră?

găina: coootcoodac, coooooot-cot-cot-codaaaaac!

degeaba. se pare că găina habarnare, iar oul tace. o fi cineva mai în vârstă pe aici, vreo găină bătrână, ea trebuie să știe?

găina: cooooooooooooooooooot?

după cum își lungește gâtul pare ultragiată de întrebarea pe care mi-am pus-o în minte. vrea sa convingă lumea întreagă că oul este meritul ei. face gălăgie, cotocdăcește, deci există.

oul tot tace, el știe prea multe. 

Iar găina rãspunse-ntorcându-se: – Taci!
Si oul tăcu, însã foarte puțin.

3 comentarii »

  1. În loc de „habarnare” am citit „hambare”. Ceea ce nu e chiar așa de rău…în fond, acolo ia „naștere” orice ou, în „habarnare”.

    Comentariu de alma nahe — Ianuarie 6, 2014 @ 14:23

  2. găina hambarnistă

    Comentariu de Jdjot[ — Ianuarie 6, 2014 @ 15:24

  3. Cocoșelul știetot!

    Comentariu de alma nahe — Ianuarie 6, 2014 @ 16:29


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.

