[idiot]

Octombrie 30, 2013

cum am incetat sa fiu hater

Filed under: delir — Pœtrip @ 14:25

1. cine este hater si-i place sa fie hater, este cam prost.

mi se pare prostesc rasul de altii. prefer acel umor superior care nu implica rautate. da, eu pot rade abstract.

2. cu ce ma afecteaza?

in loc sa sper ca voi reusi sa fac sa dispara din jurul meu toate acele lucruri care nu imi plac, prefer sa ma concentrez pe ceea ce imi place si astfel, ignorandu-le, ele vor disparea. dupa o vreme, am ajuns la acea treapta de impacare cu lumea incat atunci cand vad manelisti care chiuie inghesuiti intr-un taxi, ma bucur pentru bucuria lor. de ce sa-mi crape o vena in creier asa degeaba?

3. nu te razbuna pe viata daca este nedreapta.

incearca nenicule sa traiesti senin. nu trebuie sa te sacrifici pentru nedreptatile pe care le sufera altii, ci doar sa ii ajuti atat cat simti si cat poti. numai ca, se pare ca doar atatica si este de ajuns cat sa-ti atragi condamnarea. asta e buba. ca sa fii fericit trebuie sa te jertfesti. realizarea in viata nu provine din cat de fericit ai fost, ci din cat de fericiti i-ai facut pe altii (inclusiv pe cei a caror fericire este raul tau).

bafta

4 comentarii »

  1. înțelepciunea asta mi se pare că ți se trage de la barbă :) într-adevăr, vine o vreme când gândurile se cern și tot ce îți dorești tinde spre liniște, pace, fericire, împlinire…. chestii la care nici nu visam pe la 20 de ani….

    Comentariu de bertalanul — Octombrie 30, 2013 @ 15:49

  2. congrats!
    cred că cine a fost hater și nu mai e se plânge de hateri pentru că e hate-uit :)

    Comentariu de delma — Octombrie 31, 2013 @ 01:53

  3. cine hăituiește și lasă, dumnezeu să-i dea pedeapsă ;)

    Comentariu de Jdjot[ — Octombrie 31, 2013 @ 10:27

  4. la pct 1 și 2 nu pot comenta că n-aș ști ce. dar pct 3 mi-a plăcut. pot să-l folosesc contra unei babe care mă tot trolează?

    Comentariu de Mitzaa Biciclista — Decembrie 7, 2013 @ 21:14


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.

