[idiot]

Octombrie 27, 2013

draga jurnalule

Filed under: delir — Pœtrip @ 16:44

Am scris azi ziua de azi si cea de ieri pe care n-am scris-o ieri, pentru ca am fost prea ocupat. Pentru ca ieri avusesem de scris ziua de alaltarieri, cand am lenevit pentru ca eram foarte obosit dupa rasalaltaieri. Dar maine voi scrie ziua de maine, ca sa nu ramana (ca alte dati) sa o scriu poimaine. Pentru ca poimaine este o zi foarte plina, voi scrie ziua de raspoimaine. Pentru ca raspoimaine vreau sa fiu liber. Sa nu fac nimic, sa n-am nimic de scris. Vreau sa am niste timp sa ma gandesc ce sa mai scriu. Cateodata nu vad viata din pricina zilelor.

1 comentariu »

  1. si uite asa ne fuge timpul printre picioare, ocupati cu trecutul si cu viitorul, ne trezim ca nu ne mai ajunge prezentul.
    dar probabil ca oricum l-am fi folosit gresit.
    propun sa existe un ghid de utilizare a clipei prezente – ar cuprinde printre altele o cafea, o plimbare in parc cu o carte buna, un clar de luna cu cineva de mana… ;)

    Comentariu de ultimulunicorn — Octombrie 29, 2013 @ 13:32


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.

