[idiot]

August 4, 2013

ce-a fost mai intai: ADHD sau ADHD?

Filed under: delir — Pœtrip @ 18:31

– Sunt foarte obosita… dar n-am stare, nu pot sa adorm. Zi-mi o poveste… sau povesteste-mi ceva sa ma ia somnul.

– Mmmm… Imagineaza-ti ca esti in gaoacea unui ou… e cald si bine, esti un galbenus. Nici macar nu esti pui inca, esti doar un galbenus. Forma ta e sferica. O planeta moale de galbenus care pluteste in albus. Esti invaluita de coaja a oului care sade domol in cuibarul pufos mangaiat de o raza de soare… Nu te gandesti la nimic, in gaoace e doar caald, moalee si biiine…

– Gata, eu am iesit din ou, alerg prin curte! Ce mai urmeaza acuma?

Lasă un comentariu »

Niciun comentariu până acum.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

