[idiot]

Mai 18, 2013

o fetita, baiatu?

Filed under: delir — Pœtrip @ 18:01

ma chiorasc inspre gangul infect din care am auzit vocea asta. se pare ca mie mi se adreseaza, pentru ca sunt singurul trecator. prezenta feminina din gangul infect indulceste putin imaginea, daca se poate spune asa ceva despre o batoza cu sclipiri de apa de canal in ochi .

nu, multumesc, am una cel putin la fel de frumoasa ca tine. (fireste ca n-aveam. dar voiam sa scap de ea, eu sunt genul care nu fute nici gratis daca nu e din inima pentru amandoi)

rar am facut o femeie sa se fastaceasca in halul asta. mi-a aruncat o privire duioasa, un zambet asimetric cu dinti rari si mi-a facut cu ochiul. cel cu moveu. nu eu, dragule. avem fetite frumoase, nu ca mine. iti da mama o pizda de-o sa-mi spui „saru-mana, tanti!”.

Lasă un comentariu »

Niciun comentariu până acum.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.

