[idiot]

Mai 15, 2013

coi, sweet coi

Filed under: delir — Pœtrip @ 17:50

mi-am vandut sufletul – de mai multe ori, chiar! de 3xlepădat si tot nu m-am ales cu mai nimica. am nevoie de bani, e naspa frate. cred ca o sa vand un organ, ceva. am auzit ca un coi e 70.000 euro. oho! cu banii astia imi cumpar imediat un apartament, invit toti prietenii: bine ati venit in umilul meu coi! si-mi ramane sa si calatoresc, lumea e totusi mica. viata e scurta. cat oi mai trai, m-oi invarti cu un coi prin galeata.

1 comentariu »

  1. Ce text coi-os!

    Comentariu de alma nahe — Mai 16, 2013 @ 06:50


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.

