[idiot]

Aprilie 16, 2013

get rid of expression

Filed under: delir — Pœtrip @ 18:44

Ma gandeam ca nu poti judeca oamenii dupa figura, de multe ori fizionomia este inselatoare. Nu si expresivitatea, care este ca un program in functie de care se schimba total un om. La urma urmei, noi locuim aleator in aceasta carcasa pe care o confundam cu persoana noastra. Noi nu suntem oasele si fata pe care o avem, noi suntem softul.

am mangaiat-o pe frunte apoi pe tample asa cum statea in pat cu capul in poala mea si nu am putut sa nu remarc cateva cute subtiri care pleaca de la coltul ochiului spre tampla. am zambit simtindu-ma fericit. iata, imbatranim impreuna! a deschis ochii, m-a vazut zambind si a zambit si ea. eu am largit zambetul, invadat de bucuria din ochii ei, cat sa o fac sa rada cu gura pana la urechi. acum imi dau seama ca cele cateva riduri din coltul ochilor ei sunt create de acest zambet minunat. mici semne ca timpul trece frumos. imbatranim zambind. imbatranim iubindu-ne.

Si cand te gandesti ca sunt unii oameni care isi inhba trairile doar ca sa nu faca riduri! Cum se mai forteaza ei sa ramana in orice situatie inexpresivi ca niste manechine… asta e RIDICOL :)

1 comentariu »

  1. Cred ca sunt cele mai frumoase si sincere randuri ce le-am citit pana acum , scrise de o persoana de sex masculin .

    Comentariu de Așternut — Aprilie 17, 2013 @ 00:32


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.

