[idiot]

Aprilie 11, 2013

(…)

Filed under: delir — Pœtrip @ 11:55

– bla, bla, bla „Secolul al XXI-lea va fi religios, sau nu va fi deloc“!
– ce-i asta?
– A spus-o cineva deștept.
– Știi cine?
– Nu știu.
– Pâi atunci de unde știi că era deștept?
– Așa mi-a fost prezentată și mie.
– Și tu iei de bun orice auzi? Dacă spun eu că un om foarte deștept, un profet, ce mai, a proclamat că „Secolul al XXI-lea va fi atât de religios, încât nu va fi deloc“ sau „Secolul al XXI-lea nu va mai fi deloc tocmai pentru că va fi religios“ sau „Secolul al XXI-lea va…
– ce om foarte deștept?
– eu.
– tu esti un nimeni. A, mi-am adus aminte. Malraux a zis-o.
– Neh, nu-i adevărat. Îi este atribuită lui, dar el a negat că îi aparține.
– Deci a cui e?
– Nu știu
– pâi nu asta am răspuns și eu?

1 comentariu »

  1. A voastra sunt!

    Comentariu de simpleziceri — Aprilie 11, 2013 @ 13:44


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.

