[idiot]

Aprilie 10, 2013

Supermansarda cu minuni

Filed under: delir — Pœtrip @ 19:38

superarhitectul in supramansarda

Tocmai imi faceam de lucru in mansarda in care voi locui, care arata ca orice pod paraginit al unei case cu vechime de 100 de ani, dar la final va fi ca in reviste si am descoperit in supramansarda un cotlon intunecos si prafuit, tot maturand cu maturica si tinand lanterna la subsuoara ca un arheolog si scotand bucati si bucatele de caramizi, tencuiala si pietroaie (nici nu vreau sa-mi bat capul cum au ajuns pietroaie in mansarda) imi pica in mana un pachet. un pachet infasurat in celofan si legat cu sfoara. celofanul era inventat acum 100 de ani?  prin celofan se vad niste randuri scrise de mana cu creionul.

all in all it's just a wall
scrisori de dragoste? poezii? SECRETUL LUMII? il scutur de praf, luminez cu lanterna si deslusesc un scris cu litere mari ca de copil:

„In indrumarea ta varsa-ti binefacerile asupra Sionului

Si zideste zidurile Ierusalimului

Atunci vei primi jertfe neprihanite, arderi de tot si jertfe intregi

Atunci se vor aduce pe altarul Tau vitei!”

pe verso erau printate niste rapoarte de gestiune Electricom S.A. din 1991. Am ramas ingandurat in timp ce lucram in continuare, nu puteam sa-mi dau seama nici care e minunea minunata nici care texte sunt mai vechi. Oricum, e de la sine inteles ca am considerat aceasta relicva ca fiind o binecuvantare a misiunii mele de arhitect pe acest pamant si am rasuflat usurat pe sub masca de respiratie. hopa! m-am zgariat la mana in ceva. am manusi de protectie dar simtindu-ma harnic mi-am suflecat manecile, numai bine cat sa ma zgarii in ceva ascutit, si inca pe partea sensibila a antebratului. ceva ascutit, ca un dinte de sobolan mort. ridic in mana obiectul de care m-am atins si mai sa imi pierd echilibrul de pe scara: un craniu de sobolan mort! nu e nici porumbel nici cioara nici peste, e sobolan. e legat inca printr-o coloana vertebrala firava de cateva coaste ca de peste de care mai atarna piele mumificata ca o soseta de cosar. cobor de pe scara ingretosat ca o diva (nu ma pot opri din facut comparatii, de parca as fi Marele Maestru al Comparatiilor) si ingrijorat ca a doua zi dimineata ma voi trezi jumatate sobolan. cobor cu calm si privirea crispata din mansarda la etaj, de la etaj la parter, de la parter la demisol, nu gasesc spirt, inapoi la parter, direct la frigider. insfac sticla de bitter suedez, torn din belsug pe rana (am mai multe zgarieturi cu care m-am ales azi dupa o zi de munca, nu stiu care din ele e provocata de muscatura mumiei sobolanului asa ca torn din abundenta pe toate) si restul folosesc la uz intern.

amin!

Lasă un comentariu »

Niciun comentariu până acum.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.

