[idiot]

Februarie 7, 2013

jumi

Filed under: delir — Pœtrip @ 02:08

nu stiu cu altii cum este, dar mie-mi place enooorm calitatea si nu-mi place prea tare cantitatea. azi de exemplu in timp ce luam masa impreuna cu ceilalti colocatari ai conacului, am remarcat ca pe platoul cu friptura de copane de pui au ramas doar ciocanelele. fiecare dintre taciturnii comeseni (la noi acasa nu se vorbeste la masa, de foame) si-a taiat si s-a servit doar cu pulpa de sus. nimeni nu a mancat tot hartapanul, fiecare si-a ales doar ce-i placea mai mult asa ca imediat dupa ce am remarcat acest lucru si nu am mai avut gura plina, am remarcat din nou (de data asta cu voce tare): bai, si voua vi se pare mai buna pulpa de sus? si mie, ce chestie. nu inteleg cum e facuta gaina, fiecare parte a ei are alt gust. in functie de ce destinatie are fiecare muschi al ei capata alta consistenta si alta aroma in gura omului. intr-un fel sunt aripiarele, altfel pieptul, gatul, pulpa de sus sau cea de jos. de fapt e nebuna gaina asta, se face atat de buna de mancat!

nu bai, noi am mancat partea de sus pentru ca e mai mare. ne-am repezit toti la ce ne place mai mult, dar doar tu din considerente calitative.

(nota: pe platou au mai ramas ciocanele nemancate care sunt sunt jinduite de toata lumea de la masa – in afara de oana, care e vegetariana din mila pentru victimele industiei alimentare – dar nu se atinge nimeni de ele pentru ca trebuie pastrate pentru inca o tura de flamanzi dar nu-atat-de-flamanzi incat sa pazeasca friptura sa fie gata, ca noi)

Lasă un comentariu »

Niciun comentariu până acum.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.

