[idiot]

Decembrie 24, 2012

acel moment…

Filed under: delir — Pœtrip @ 18:38

…cand iti apare in fata pe trotuar un strain si pasesti in lateral ca sa-l ocolesti. desi este un complet strain, executa miscarea odata cu tine asa ca va treziti tot fata in fata. situatia nu poate sa ramana asa: imediat pasiti amandoi in cealalta parte, intr-o sincronizare perfecta de care numai doi straini sunt capabili. stanga. dreapta. stanga. dreapta. degeaba! deja te simti penibil: faci pasi de crustaceu pe trotuar in pereche cu un nene cu palarie, palton si diplomat. ai spune ca esti in total contratimp dar se pare ca mai bine de atata nu te potrivesti nici macar cu iubirea vietii tale. am facut-o lata la intalnirea de 10 ani de la terminarea liceului, cand toti colegii si profesorii au vazut doi barbosi care se saruta pe gura: eu si proful de engleza. incercasem sa ne sarutam pe obraji dar beti fiind am nimerit fix bot in bot. nu conteaza, am gandit, va iesi bine pe celalalt obraz. nah, acum tocmai ne-am pupat pe gura inca o data. am ras in hohote imbratisati ca doi prosti si cu nasurile lipite – rezolvand situatia cu barbatie deci. dar acum, ce-i de facut? mai faci o incercare disperata de a te dezlipi de el ca de imaginea ta din oglinda, faci o miscare suprinzatoare, mimand intentia de a ocoli printr-o parte dupa care brusc doi pasi repezi in cealalta parte. tot cu el nas in nas, se pare ca a aplicat aceesi schema. situatia este grava, trebuie rezolvata cu calm si eleganta. pentru a iesi din aceasta bucla de cosmar este nevoie sa te intelegi cumva cu omul din fata ta prin gesturi si daca e nevoie, chiar si cuvinte. relaxeaza-te. sa speram ca nu se ajunge la varsare de sange. odata alergam ca niciodata dupa autobuz facand salturi pline de maiestrie printre peticele de ghetus si, ridicand privirea sa fac traseul pentru urmatorii doi metri, m-am trezit ca ma indrept in viteza spre un alt om, care alearga de autobuz. fiind amandoi intr-un salt peste o balta nu mai era cale de intoarcere sau de a schimba directia. am inchis ochii, am strans din dinti si ne-am ciocnit cap in cap dupa care am cazut amandoi pe spate cu curul in mazga, razand ametiti de zgomotul de bostan pe care l-au facut testele noastre izbindu-se prin fesuri. ne-am ridicat, ne-am zambit complice, ne-am salutat si am plecat fiecare in treaba lui.

Lasă un comentariu »

Niciun comentariu până acum.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

