[idiot]

Decembrie 15, 2012

prietenii care nu se vad se suna

Filed under: delir — Pœtrip @ 15:34

suna un prieten:
apel ratat

sunt unii prieteni care ma fac sa ma simt vinovat de fiecare data cand ne intalnim: bai da’ nu ai mai dat niciun semn, hai sa ne mai intalnim si noi la o bere! pai hai chiar acuma sa bem o bere. nu pot acuma, sunt grabit. ok, pai hai ca te sun maine. nici maine nu pot, am o zi plina. poimaine? plec din oras pana saptamana viitoare. ok, te sun saptamana viitoare. trece o saptamana si-l sun. si nu raspunde. apoi suna el. si nu pot eu sa raspund de data asta. sunt momente in care pur si simplu ai ambele maini ocupate strangand perna si nu poti sa raspunzi la telefon. imi aduc aminte de apelul si sun peste cateva ore. nu raspunde. imi aduc aminte din nou peste cateva zile si sun inca o data. tot nu raspunde. trece o luna si ma intalnesc cu el prin oras. ma ia direct:  bai frateee da’ nu ai mai dat niciun semn, ce pula mea faci, mi-e dor sa stam de vorba, sa bem si noi o bere! acum, gen? nu pot acum, am o intalnire megaimportanta. si iarasi trec saptamani intregi de missed calls. este si asta o forma de comunicare. se pare ca unora le e de ajuns iluzia ca intretin o relatie, nu sunt dispusi sa faca si cel mai mic efort pentru a face sa existe si relatia in sine. in plus, le e mai comod sa il faca pe celalalt sa se simta vinovat.

Lasă un comentariu »

Niciun comentariu până acum.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

