[idiot]

Octombrie 1, 2012

DE CE RAG?

Filed under: rîme — Pœtrip @ 16:53

IN FIECARE DINTRE NOI ESTE UN MIC CRIMINAL IN SERIE

PULA MEA, GANDESTE-TE PUTIN

EU DE EXEMPLU AM IDENTIFICAT ACEA PARTE DIN MINE

ACEA MICA PARTICICA ESTE IN DEGETUL MIC DE LA PICIORUL STANG

DE FIECARE DATA CAND PORT PANTOFI CU VARF ASCUTIT MA DOR DEGETELE STRANSE CA INTR-O MENGHINA NUUU MAAAI POOOT ABIA ASTEPT SA AJUNG ACASA SA MA DESCALT SI SA TRANTESC PANTOFII DE PERETE

SI N-AR FI CHIAR ATAT DE GROAZNIC DACA NU AR FI MAI GROAZNIC. CAPUL RAUTATILOR ESTE UNGHIUTA DEGETULUI MIC DA, DA, EA ESTE

IN MOD NORMAL NICI NU AS FI STIUT CA EXISTA DAR ACUM PROFITA DE OCAZIE SI SE INFINNNGE IN DEGETELUL ALATURAT PANA LA SANGGGE!!!

ORIBIL!!!

AJUNG ACASA OSTENIT DUPA EVENIMENTUL CULTURAL LA CARE AM LUAT PARTE, IMI DAU JOS PANTOFII  SI SOSETA ESTE NACLAITA CU SANGE INCHEGAT

EI POATE EXAGEREZ PUTIN

ORICUM, DOARE FOARTE TARE SI NU TRECE DESI BEAU CEAI FIRBINTE DUPA CEAI FIERBINTE

NU INTELEG CUM DEGETELUL ALA MIC ESTE CAPABIL DE ASA CEVA

MA UIT LA EL SI MI-E FRICA. CHIAR MI-E. ADICA, ZI SI TU: PARE TOTAL INOCENT, E ATAT DE MIC, ABIA DACA SE POATE NUMI „DEGET” IAR SCHELETUL LUI PROVOACA RASUL

II DAI INSA O UNGHIUTA SI SE TRANSFORMA IN TIGRU

Lasă un comentariu »

Niciun comentariu până acum.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.

