[idiot]

Iunie 28, 2012

Amintiri din rockilarie

Filed under: delir — Pœtrip @ 15:55

Ia, am fost si eu, in lumea asta, un bot cu ochi, o bucata de huma insufletita din Onesti, care nici chill pana la douazeci de ani, nici IDM pana la treizeci si nici electro pana la patruzeci nu m-am facut. Dar si minimalist asa ca in anul acesta, ca in anul trecut si ca de cand sunt, niciodata n-am fost!

Nu stiu altii cum sunt, dar eu, cand ma gandesc la locul nasterii mele, la rockoteca din Iasi, la soba din Gardu Verde de care se tineu studentii cand dadeau din cap, la Beatles si Andries cu care a inceput totul, la cum buchiseam Disco Ghid Rock incercand sa memorez discografia Led Zeppelin, la vinilul Paranoid pe care l-am tocit, la racnetul din War Ensamble, la „I see the wolf old, I see the wolf, dead” asa cum credeam ca spune Cavalera, la primele albume Metallica, la RATM si la alte metale grele pline de hazul si farmecul copilaresc, parca-mi salta si acum inima de bucurie!

3 comentarii »

  1. bai Creanga:)

    Comentariu de vklvsk — Iunie 29, 2012 @ 02:08

  2. încreerengături

    Comentariu de Jdjot[ — Iulie 2, 2012 @ 14:29

  3. Adica, sa-nteleg ca mai ai si acum acel ghid? Intreb pentru un prieten… :))))

    Comentariu de Dan Chiriac — Iulie 9, 2012 @ 09:12


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.

