[idiot]

Iunie 13, 2012

dancing skelectro

Filed under: delir,muzica — Pœtrip @ 16:48

tot am auzit declamandu-se cu dispret nejustificat ca rock is dead, punk is dead… sa va spun ceva, dragilor digei: tot butonand poate nu ati observat ca intre timp si ELECTRO IS DEAD. in romania curentele ajung cu intarzieri mari si pleaca cu intarzieri uriase. si problema e ca nu apare nimic original, „de aici”. l-am auzit odata pe Gabriel Cotabiță spunand intr-o emisiune ca trebuie sa recunoastem ca suntem toti epigoni – si mi-a devenit pe loc simpatic. eu unul nu cred ca exista muzica buna si muzica proasta ci doar muzicieni care spun ceva (foarte putini) si muzicieni care imita pe cei care spun ceva – cu sau fara stiinta, direct sau indirect. iar aceasta abilitate de a te detasa de ce stii de la altii si de a iti exprima liber personalitatea artistica este o putere supra-umana. eu unul cred ca doar ea garanteaza succesul, evident cu riscul de a nu mai prinde viu acea zi. deci, electro is dead. facem un afterparty?

Lasă un comentariu »

Niciun comentariu până acum.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.

