[idiot]

Iunie 8, 2012

limetimeline

Filed under: delir — Pœtrip @ 14:17

(continuare de aici)

2009 m-am mutat in iasi. m-a parasit prietena mea. ne-am impacat la loc. m-am mutat in bucuresti. am „pierdut” jobul, asa cum zice mama.

2010 m-a parasit prietena mea. m-am mutat cu oana maria: m-am indragostit de oana maria. am avut accident de bicicleta: mi-am rupt mana. am avut accident de masina: am supravietuit.

2011 m-am mutat cu oana maria in tg jiu. am infiintat poetrip.

2012 in primavara trebuia sa plecam o vreme in india sa ne gandim ce sa facem cu viata noastra dar vazand ca se infiripa ceva care va putea schimba lumea, am ales sa mai stam in tara sa cantam. mi s-a furat masina abandonata intr-o parcare din piata concordiei.

4 comentarii »

  1. vad progres, de la „prietena mea” la oana maria. i bun

    Comentariu de alexaioana — Iunie 8, 2012 @ 14:23

  2. serpentine de munte, înguste și vii

    Comentariu de Sepalo Amus — Iunie 8, 2012 @ 14:29

  3. femeia și accidentele: un numitor comun :)

    Comentariu de ana pauper — Iunie 9, 2012 @ 12:10

  4. accidentele se tin scai de mine!

    Comentariu de Jdjot[ — Iunie 9, 2012 @ 18:36


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

