[idiot]

Noiembrie 21, 2011

bâldâbâc

Filed under: rîme — Pœtrip @ 18:24

nu-s fericit nici supărat

am un soare în rucsac

sunt inutil dar nu mult timp, viitorul

va veni

va veni

va veni

va veni

(Grigorillaz)

 

nu-s fericit nici supărat

îmi car soarele în rucsac

pentru zile de rahat, timpul meu

pentru mine

stă pe vine

pentru mine

stă pe vine

 

voi sări fix în bulină

de pe o trambulină

cea mai de sus, cea mai de jos, cât trei blocuri

de abis

cât trei blocuri

de abis

 

nu stiu să înot şi nici să zbor

am frică de înălţime si gol

slipii nu-i am la mine,

sper doar să nu mă doară

ochii,

de atâta lumină

atâta lumină

atâta lumină

atâta lumină

bâldâbâc!

atâta lumină

1 comentariu »

  1. forte fain !

    Comentariu de plastycframe — Februarie 24, 2012 @ 03:26


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.

