[idiot]

Noiembrie 15, 2011

in voia degetelor

Filed under: delir — Pœtrip @ 19:29

nu imi aduc aminte sa fi publicat vreodata ceva aici si sa ma simt implinit, incantat, mandru si linistit cu rezultatul final. tocmai de asta nici nu mai imi bat capul sa mai corectez ceva ulterior – nu s-ar termina niciodata cu later edit-urile. si totusi exista oameni care apreciaza ce fac eu aici, care ma felicita sau chiar ma iubesc. suntem cu totii niste timizi inraiti dar cateodata se intampla sa ne trezim fata in fata la masa la o bere si sa aflu ca tocmai am de-a face cu un admirator sau alaturi in pat si aflu ca tocmai am de-a face cu o admiratoare… clipa in care imi infloreste pe figura acel zambet asimetric de care mi-e jena. dupa o clipa de flatare naucitoare ma adun si ma gandesc: dom’le, se pare ca nu eu sunt idiot. tu esti! (asta e un compliment mega dragalas)

2 comentarii »

  1. Stefane, e bine asa acum scrii :-)

    Comentariu de jazzyflymc — Noiembrie 15, 2011 @ 22:06

  2. idiot la greci însemna unic, iesit din comun :D

    Comentariu de ana pauper — Noiembrie 19, 2011 @ 16:12


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.

