[idiot]

August 18, 2011

gatzu

Filed under: delir — Pœtrip @ 13:04

mereu am avut probleme cu memoria. se intampla insa cateodata sa ma paleasca amintiri despre lucruri care s-au intamplat cu 20 de ani in urma si la care nici nu m-am mai gandit niciodata de atunci. de exemplu zilele trecute faceam dus cu prietena mea si in timp ce unul dintre noi statea zgribulit asteptand ca celalalt sa-i paseze prosopul, m-a pufnit rasul. de ce razi? mi-am adus aminte ceva comic, de cand eram copil. nici nu stiu daca pot povesti – sau daca este ceva de povestit. imi aduc aminte fara sa fiu convins ca chiar asa s-au petrecut lucrurile ca eram cu vreo doi baieti din scara in fata blocului.  eram undeva intre clasa intai si clasa a patra, pentru ca in acea perioada locuiam la blocul din cartierul nicolina, cu un sir de plopi in fata. unul dintre copii a adus de acasa un receptor (tata lui lucra la telefoane) cu care ne-a aratat cum conectandu-l cu niste fire la scoarta copacului se aude radio. infingea cumva mufele in trunchiul brazdat al copacului si in acel receptor special (avea si rozeta pentru format numere) se auzea un bazait si un fasait teribil, dar in fundal se distingea si muzica. mi-a zis ca probabil se aude mai bine daca ne cataram mai sus. de acolo de pe prima ramura in timp ce ascultam o arie am fost foarte mirat sa remarc ca se vede perfect in apartamentul unui vecin. baiatul mi-a zis ca s-a catarat de multe ori si ca s-a uitat si la mine in casa, stie exact cum e inauntru la noi. „nu-i asa ca ai un tablou cu niste ochelaristi mustaciosi?” mi-am adus aminte de posterul cu beatles al tatei. „uite, din copacul celalalt se vede in camera sorei lui gatzu”. sora lui gatzu era cu un an sau doi mai mare decat noi. avea parul lung, saten si bucalat. era atat de frumusica incat nu aveam curaj sa o privesc in fata, asa ca nu stiam exact cum arata decat din profil. avea un profil ca de papusica.

„am vazut-o cum se sterge dupa ce face baie. ia prosopu de un capat asa si de celalalt asa si face asa” mi-a aratat el, stand cracanat cu un prosop imaginar trecut printre picioare si dand din coate si din bazin ca si cum ar avea un ferastrau in maini. „ia uite gatzuleee asa face sora-taaa” gatzu se uita de jos la noi nedumerit. el era prea mic ca se catere in copac.

3 comentarii »

  1. gatzule cred ca prietenul tau „007” se uita si la tine cand foloseai prosopu’, ceva freak nu crezi idiotule ? Si pana la urma cine s-a dovedit a fi popogay ?

    Comentariu de siko — August 28, 2011 @ 13:37

  2. dupa ce am terminat clasa a patra m-am mutat din cartierul ala… n-am mai pastrat legatura nu nimeni de acolo. prin clasa a 11-a am ajuns la o petrecere acolo, in apartament la o fata despre care am aflat ca este colega de liceu cu un an mai mica… eu o recunosteam vag, ea nu ma tinea minte de fost vecin

    Comentariu de Jdjot[ — August 29, 2011 @ 06:55

  3. Felicitari pentru site. Ati castigat un cititor.

    Comentariu de Admin DeseneCopii.net — Septembrie 12, 2011 @ 01:28


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.

