[idiot]

August 8, 2011

altruism

Filed under: delir — Pœtrip @ 13:12

am vorbit azi cu maica-mea la telefon si printre altele i-am marturisit ca asa cum nu ma atrage ideea de casatorie cu acte, nici cea de a avea copii. nu ma intelegeti gresit, imi plac copiii, toti prietenii mei au deja macar o droaie, vorbesc si ma joc toata ziua cu ei (mi se par mai inteligenti decat parintii lor dar din pacate tot efortul educatiei nu este decat dresajul lor in robotei) multa vreme chiar credeam ca am o vocatie naturala de bun parinte… si totusi, mi-a trecut. maica-mea nici nu a incercat macar sa ma convinga de contrariu dar bineinteles, m-a acuzat acuzat cum ca as fi egoist. ca vreau sa duc o viata stearpa irosita in hedonism, ca acel copil merita si el sa traiasca, sa aiba o sansa pe aceasta lume pentru ca la o adica, asta este scopul vietii noastre. bineinteles, exact asa este. nu avem alta menire decat sa fatam la infinit. daca un cap de familie isi lasa nevasta insarcinata de fiecare data cand vine acasa mort de beat dupa care tot ii invineteste ochiul ca iar e grea nu se poate spune despre el ca este egosit si il intereseaza doar propria placere fara sa se gandeasca la implicatii, ci ca este cel mai generos om din univers: nu s-a futut pur si simplu fara sa foloseasca metode contraceptive, ci a oferit cuiva Darul Vietii! de altfel planeta este plina ochi, sufocata de oameni generosi care sunt convinsi ca n-au trait chiar degeaba daca au facut un plod. ei bine eu ma declar anihilat de atata generozitate si prefer sa-mi tai craca arborelui genealogic si nu vreau in schimb niciun fel de medalie pentru egosimul cu care il privez pe copilul meu de vinovatia ca va streseaza respirandu-va aerul. mai mult ca sigur ca nefericitul imi va semana mie.

4 comentarii »

  1. Las ca au grija tiganii, pardon, rromii sa toarne plozi, dupa inca, cateva generatii se va numi Rromania?

    Comentariu de marinarul.comMarinarul — August 8, 2011 @ 19:35

  2. n-are decat sa se numeasca si planeta asa

    Comentariu de Jdjot[ — August 8, 2011 @ 20:07

  3. Se naşte! Primul moment: Şoc emoţional, al II-lea: Şoc fascinant, al III-lea: Mândrie şocantă, al ţ-lea: Fascinaţia Primului […], al n-lea: Înlocuirea enervării apărute la multiplele întrebări cu răspunsuri calde şi exemplificatoare, al x-lea: mâinile sale făcute colac in jurul gâtului tău, te va transforma în cel mai bun om, momentul perpetuu: ia-ţi adio de la modul de viaţă anterior naşteri. And so on!

    Comentariu de sealview — August 10, 2011 @ 06:50

  4. cica a scazut natalitatea in Romania, eu zic sa dam din cur cat mai repede posibil :))
    Sa recuperam timpul pierdut in mitting-uri si scandari anti joc al echipei favorite.Nu „nopti pierdute prin bodegi” si fara junk food.

    Comentariu de siko — August 28, 2011 @ 13:28


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.

