[idiot]

Mai 21, 2011

jucarii

Filed under: rîme — Pœtrip @ 10:27

copii! eu vand jucarii

copii! cumparati jucarii!

copii! am adus jucarii!

copii! stricati jucarii!

aaa-nii – au trecut in zbor

mi-a crescut numarul de la picior

nu maaai sunt atat de jucaus

dar mi se face dor din cand in cand de-al meu ursulet de plus!

copii! eu vand copilarii

copii! cumparati jucarii

copii! am adus porcarii

copii! stricati jucarii

tavaliti-va pe jos si urlati in gura mare!

plangeti cu lacrimi amare si scuturati de fusta mamei!

copii! eu vand jucarii

copii! cumparati jucarii!

copii! am adus jucarii!

copii! stricati jucarii!

23 oct 2006

2 comentarii »

  1. daaaa!? am luat jucaria!

    Comentariu de danette — Mai 21, 2011 @ 12:04

  2. :)) despre ce jucarie era vorba?

    Comentariu de siko — Mai 31, 2011 @ 21:29


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.

