[idiot]

Mai 13, 2011

am rezolvat-o si p’asta

Filed under: delir — Pœtrip @ 20:11

la recomandarea unui coleg, am mers la un atelier de service pentru telefoane mobile sa intreb daca se poate repara incarcatorul. o camera mica plina ochi de clienti care se uitau captivati cu coatele pe tejghea la cei 3 mesteri care reparau de zor. carcase de plasme, laptopuri desfacute, stechere pana pe tavan cu tot felul de cabluri de incarcatoare curgand din ele, miliarde de componente peste tot. e atmosfera upgradata a unui atelier de falsificat monede din evul mediu. seful cu geaca de piele cu gulerul ridicat si ochelarii de soare pe cap avea o moaca de plugar care tocmai afla ca pamantul pe care-l ara nu mai este al lui. imi spune ca „se rezolva” dar sa astept putin. ajutoarele lui sunt un tip chior cu silueta de paianjen si cu figura care rade incontinuu, ca o masca de la teatru si un tinerel cu cercel in ureche si inel pe deget care decodeaza telefoane mobile fumand cu alura unui rockstar. fiecare dintre ei povesteste pe rand ispravi cu clienti total atehnici sau alti pseudo reparatori. cel ranjit imi cere incarcatorul si pipaie cablul centimetru cu centimetru pana ajunge la capat unde este mufa desprinsa si-mi arunca o privire cu subinteles. pai aia-i mufa care intra in laptop, desprinsa sau nu, nu se aprinde led-ul de la incarcator, de la cutie – ii zic. ma lasa paf: pai e pus pe scurtcircuit cica. hmm, nu-mi inchipuiam… pai asa e – pus pe scurtcircuit, cand nu-ti inchipui! rade el si desface febril mufa cu cuterul. cat timp mestereste acolo aud povestiri despre cum a cazut unu zis „laba” cu motocicleta, bagand dintr-a-ntaia intr-a doua ridicat pe roata din spate. motoru s-a dus si el a ramas in aer, s-a frecat 15 metri cu curu de asfalt. radeau toti taximetristii de el. cei ce veniti aici lasati speranta la intrare zice paianjanul. daca speri sa fie gata maine, vino peste o luna. tu nici nu-ti inchipuiai ca se poate repara, nu-i asa? vezi, asa lucrez eu. cand nu te-astepti e gata. sefu povesteste cum l-au sunat de la o firma mare de electronice din bucuresti sa-l angajeze pe 2000 de euro, sa se mute cu toata familia si n-a vrut. va mai ganditi? nu ma mai gandesc deloc. pai… chiar asa bine o duceti acolo? ca doar stim ca aveti un atelier de reparatii telefoane. n-o fi asa bine da sunt aici la mine cu ai mei… si nu te trage nimeni de oua, zice un client. nu ma trage nimeni de oua repeta el. cablul e gata, mai trebuie sa gaseasca doar un manson pentru mufa. cat mi-a reparat paianjenul cablul sefu a desfacut si reparat doua laptopuri. acuma toata lumea cauta piesa asta cu nume comic si ciudat ceva in nemteste cu w, am uitat cum. e pusa bine cica pe undeva. sigur e pusa bine, o s-o gasim cand nu mai avem nevoie de el. e bun si asa, aia trebuie doar asa… pentru aspect. evident, piesa aia nu e de gasit asa ca paianjenul imi intinde zambind cablul fara ea. e ok, merge! intreb bucuros si cat face? pai… cat sa faca… cat crezi tu. pai cat sa cred… pai un incarcator nou e 100 lei. stiu, stiu, ai sa-mi dai rest la 50? nunu, da’ vezi ca e un magazin alaturi. intru in magazinul de mezeluri si stau la coada cat cumpara 2 femei diverse si de restu crenvusti si cand vine randul meu vanzatoarea imi spune ca nu are sa-mi schimbe. nu gasesc nicaieri sa-mi schimbe 50 lei. asa am ajuns sa-mi cumpar o saorma, prima saorma cu ceapa verde din viata mea. cat a facut-o am dat o fuga la atelier si i-am lasat paianjenului mester 20 lei. e ok? e ok, ok. ziua buna, multumesc.

Lasă un comentariu »

Niciun comentariu până acum.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

