[idiot]

Aprilie 22, 2011

decalog off

Filed under: delir — Pœtrip @ 10:35

– toata lumea are pacate

– eu nu!

– si un bebelus are!

(conversatie intre 3 fetiscane in parc)

va jur, am avut o conversatie cu dumnezeu. pentru ca ma grabeam la birou, n-am avut timp sa-l intreb prea multe, tot ce mi-a trecut prin cap a fost sa-i cer sa ma lamureasca despre cele 10 porunci, pentru ca am o idee geniala: sa fac o postare pe blog despre asta. a ras zgomotos si mi-a spus sa scriu ce vreau eu.

1. „Eu sunt Domnul Dumnezeul tău: să nu ai alţi dumnezei afară de mine”

din start, exact biserica incalca prima porunca. daca dumnezeu chiar a spus asta, probabil ca acum se scarpina in cap:

bai, da bine am mai dat-o-n bara… le-am spus ca-s numai unu’ si astia nu inteleg. wtf sfanta treime? wtf, care isus? wtf, cine e maria? ce-s basmele astea?

2. ” Să nu-ţi faci chip cioplit, nici vreo înfăţişare a lucrurilor care sunt sus în ceruri, sau jos pe pământ, sau în apele mai de jos decât pământul. Să nu te închini înaintea lor şi să nu le slujeşti.”

ce pula calului, am zis clar: fara chip cioplit! te exprimi metaforic ca sa nu o faci pe zbirul si astia inteleg fix invers… pai crucifixul asta ce-i? icoana asta, ce-i? cine-s toti barbosii astia? ce-i casa asta, ca a mea nu-i.

3. „Să nu iei în deşert Numele Domnului, Dumnezeului tău; căci Domnul nu va lăsa nepedepsit pe cel ce va lua în deşert Numele Lui.”

o lae! ramanem prieteni. o sa bem o bere impreuna si ne distram pisandu-ne in gura la toti ceilalti, pupincuristii

4. „Adu-ţi aminte de ziua de odihnă, ca s-o sfinţeşti.”

p’asta n-am zis-o eu. sindicatul. eu voiam sa fac 7 zile nelucratoare din 7, 30 din 30 zile ale lunii, 365 din 365 zile ale anului, cate zile aveti de trait. ca doar n-am facut lumea ca sa prospere corporatiile, ca as fi putut sa le creez eu din prima.

5. „Cinsteşte pe tatăl tău şi pe mama ta, pentru ca să ţi se lungească zilele în ţara, pe care ţi-o dă Domnul, Dumnezeul tău. „

nope, nici p’asta n-am zis-o eu.

6. „Să nu ucizi.”

aici recunosc, am gresit. asta nu este o porunca, ci un vis. asta e, in varianta demo viata pe care am creat-o se hraneste cu viata, sa speram ca dupa ce trece duminica asta toropitoare o sa arunc o privire la ce s-a ajuns si lansez varianta beta, in care nu va fi o porunca de urmat, ci un fel de a fi.

7. „Să nu fii desfrânat. „

…daca esti popa. si pretinzi ca nu esti desfranat.

8. „Să nu furi.”

asta include si a cita din biblie.

9. „Să nu mărturiseşti strâmb împotriva aproapelui tău.”

nu stiu daca intelegeti, dar asta e totuna cu prima porunca.

10. „Să nu pofteşti casa aproapelui tău; să nu pofteşti nevasta aproapelui tău, nici robul lui, nici roaba lui, nici boul lui, nici măgarul lui, nici vreun alt lucru care este al aproapelui tău”

da bai, asta nu inseamna sa nu incerci sa le obtii ci sa nu tanjesti la ele. si voi nu faceti nimic altceva in viata decat asta.

7 comentarii »

  1. Au fost scrise si rescrise anii la rand.Cine sa le tina minte exact cum ar fii trebuit. Oricum interesanta explicatia ta :))

    Comentariu de siko — Aprilie 22, 2011 @ 21:43

  2. n-am inteles ce-i cu insemnarea asta. nici macar amuzanta nu este. pari cam prost

    Comentariu de the great pretender — Mai 1, 2011 @ 06:48

  3. cred ca tu n-ai citit cu atentie titlul acestui blog

    Comentariu de Jdjot[ — Mai 2, 2011 @ 18:07

  4. Porunca cu care se afla in conflict Sa nu uciziPentru care porunca este incalcata aceasta care este probabil si cea mai importanta? Pentru asta Eu sunt Domnul Dumnezeul tau Care te-a scos din pamintul Egiptului si din casa robiei . Pe langa ca Iisus a mostenit genele tatalui sau in ceea ce priveste setea de razbunare razboi si distrugere Domnul asta mai mic a cerurilor iti cere sa fii lipsit de dragoste fata de parinti pentru a avea curajul necesar de a pleca de a nu-ti mai vedea parintii niciodata cei care au citit mai mult inteleg ce spunem aici .

    Comentariu de bank account offshore — Mai 4, 2011 @ 22:46

  5. vezi daca te-ai mutat din spate de la unirea??!!!?? cate biserici aveai in drum? mai multe decat crasme!

    Comentariu de georges — Mai 7, 2011 @ 05:37

  6. Salut! Ce zici de un link exchange cu ARFE.RO? Are PageRank 3 si aproape 2000 unici/zi. Contacteaza-ma te rog pe contact[at]arfe.ro daca te intereseaza. Mai multe detalii aici: http://arfe.ro/parteneri/

    Comentariu de Cocalari si Pitzipoance — Mai 8, 2011 @ 01:06

  7. citit pe dos (metaforic vorbind), add-ul e haios:)

    Comentariu de Adriana — Iunie 30, 2011 @ 18:49


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.

