[idiot]

Martie 31, 2011

jiu viu

Filed under: delir — Pœtrip @ 14:08

inainte sa ma mut in tg jiu eram convins ca in acest oras umbla in voie pe strazi bande de mineri cu fetele pline de funingine care te ameninta cu batele sa le pupi maciucele si ca un spirit fin ca al meu se va simti ca poetul ovidiu exilat printre barbarii de stramosii nostri. am descoperit insa ca viata culturala de aici este exact aceeasi cu cea din locul de unde vin, marele centru universitar iasi. cat despre bucuresti… tocmai am auzit azi la un coleg de munca vorba asta: „tiganie perfect cilivizata in capitala romaniei, cel mai mare sat al tarii”. nu vreau sa jignesc tiganii, ma refer la acea tiganie specifica romanului, cea pe care numai el stie s-o puna in valoare. ma pis pe moaca celora care se burzuluiesc ca nu ar putea sa traiasca in alta parte decat bucuresti chiar daca nu au intrat niciodata la vreun teatru sau expozitie si nu stiu decat din poze cum e restul lumii, chiar daca au vizitat toata italia. normal, doar in romania esti smecher daca scuipi seminte in fata blocului si abia astepti sa cresti mare ca sa claxonezi incontinuu. in alte parti esti unanim considerat redus mental. eu de cand m-am mutat in tg jiu si mi-am facut formatie aici sunt mai complimentat ca niciodata, in feluri care de care mai magulitoare. o sa fac o lista odata. mi-era dor de nitica adulatie, uitasem cum e. vremurile cand castigam concursuri de desenat pe asfalt dupa concursuri de desenat pe asfalt s-au dus… bineinteles ca in modestia extrema ce ma caracterizeaza nu indraznesc sa cred decat ca laudele sunt neintemeiate, ca nu a mai vazut tg jiu un om de proportii universale ca mine si ca este vorba de sindromul „mai bine fruntas la sat decat codas la oras”. va recunosc ca ma inrosesc si visez cu ochii deschisi la o pula de miner.

3 comentarii »

  1. cre’că îmi trebuie şi mie un tg jiu d-ăsta ca al vostru :)

    Comentariu de Betty Boop — Martie 31, 2011 @ 14:18

  2. in romania, adevaratul varf al pulii e bistrita! no, c-am zis-o.

    Comentariu de alexandru mircea — Martie 31, 2011 @ 19:15

  3. Pot sa vorbesc urat? Uite: in timpul liber sunt si eu miner.

    Comentariu de MATIUS — Aprilie 7, 2011 @ 22:22


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

