[idiot]

Februarie 23, 2011

the Walnut Shells Corner

Filed under: rîme — Pœtrip @ 16:12

Wallflowers on the wall

Who’s the wallpaper of us all?

ce stiu eu?

sunt un crustaceu
abia ce-am iesit din gaoace
ca am si luat-o pe coaja

ca nuca-n perete ca un coi in galeata
dau din colt in colt in miezul noptii
ca o proteza in paharul cu apa

pe coji de nuca stau ca pe ace
care ace? acele ace adunate din acele care
care care? acele care trase de acei boi
care boi? acei boi plavani vite si vaci ca toti voi
(nu va uitati injugati din tablou ca la portile perceptiei prin hublou)
si va intrebti cine, ce sunt eu?
mai ia plavane un smoc de fan:
o pensula muiata in curcubeu

apropo, miezul nucii e ca scoarta cerebrala
iar galbenusul oului e ca nucleul globului

iubirea e un elefant antifonat cu bocanci de portelan
care calca pe cofraje de oua
cercurile pe care le fac in apa
reflexiile stelelor de pe cer
…si iata cum am zamislit un patetic cacat fara rima
desi suna poetic, e adevarat.

decojita desavarsit,
o inima de ceapa
ma face sa plang in pumni
acei pumni cu care, putin mai inainte
am spart-o de pofta degeaba
pentru ca am descoperit ca nu am deloc sare
(iar ceapa fara sare se stie nu face nici cat o ceapa degerata)
asa ca ma fortez sa plang, sa plang, sa plang
ca sa o mananc inecata in lacrimile mele sarate

2 comentarii »

  1. :*

    Comentariu de oanamarrria — Februarie 23, 2011 @ 19:09

  2. Sunteti interesati de un schimb de link cu
    romaniiautalentro.blogspot.com
    astept un comm la o postare sau prin formularul contact
    Va multumesc!

    Comentariu de Romanii au talent — Februarie 24, 2011 @ 15:11


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.

