[idiot]

Februarie 21, 2011

oooh, I like to try some

Filed under: delir — Pœtrip @ 14:56

Cred ca asupra mea cocaina nu actioneaza, spusei eu brusc. Eram surprins eu insumi de acest lucru si simteam atata multumurie si bucurie la auzul glasului meu curat, de parca as fi spus ceva nemaipomenit de inteligent. Ma las in fotoliu. Mi-e bine. Inauntrul meu, raza observatiei lumineaza atent senzatiile. Astept explozia, filgerul pe care trebuie sa-l provoace consumul narcoticului, dar cu cat trece timpul, cu atat ma conving ca nu sint si nici nu vor fi niciun fel de explozii sau fulgere. Inseamna ca e adevarat, cocaina nu actioneaza asupra mea. Si, constient fiind ca o otrava atat de puternica este neputincioasa in fata mea, ma simt invadat de bucurie si de sentimentul singularitatii mele, care tot crestre in intensitate.” M. Agheev, Romanul Cocainei, 1934

si o scena din filmul 1900 in care robert de niro ilustreaza genial descrierea din paragraful de mai sus, prima experienta al carei prim efect este negarea efectului, in stilul „are you talking to me?” din taxi driver

3 comentarii »

  1. Comentariu de F — Februarie 21, 2011 @ 23:13

  2. Mi-a starnit interes . O sa vizionez filmul integral

    Comentariu de Pacatoasa — Februarie 22, 2011 @ 14:43

  3. asta e cam singura faza care merita vazuta din film – si am o banuiala ca este exclusiv meritul lui de niro

    Comentariu de Jdjot[ — Februarie 22, 2011 @ 15:53


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.

