[idiot]

Iulie 6, 2010

caz de necaz

Filed under: rîme — Pœtrip @ 08:47

da-mi un pix

m-apuc de scris

un singur verb

care este

[ idiot ] live NOW @ radio DOSTOIEVSKI F.M.

fa-ti un bine la corpul tau cu corpul meu

pula mea e ca o pastila, un medicament

baga-ti-o in gura ca pe o guma

baga-ti-o in cur ca pe un supozitor

CACAT!

mi-a sarit din gura
ce? o prostie?
nu, mancarea
a, bine. ar fi fost pacat

scrie-mi ceva orice

ce ai pătit azi la piată

sau ce zăresti pe fereastră

hai s-o facem
sau mai bine
s-o facem in grup:
eu, tu, noi doi si eu cu tine

un intreg alfabet

de la A la T

3 bidoane

a cate 5L de vin

pline

cu apa

incerc si tot incerc,
de 2000 de ani
sa fac din apa, vin
si pula!

ei/ele nu mai traiesc
voi nu mai traiti
noi nu mai traim
ei/ea nu mai traieste
tu nu mai traiesti
eu nu mai traiesc

socotesc impart si scad
adun si inmultesc
ridic la patrat
extrag radical
intergrez
si
trag linie iar
cu ce-am ramas?
decat cu niciun rezultat.

cuțit neîndulcit, suflet de limonadă
pic, pic, pic, inimă acră

COCA SO COLA

am ascultat la casti m-am plimbat prin ploaie
am calcat in balti m-am udat intre picioare

lasă-te de muzică purtat
cum se lăfăie pruncul la mamă în brațe
nu vei fi niciodată uitat
câtă vreme nu te lași zi de zi drogat de viață

vor trece zilele si ma voi cladi la loc

dar sa stii ca acolo unde tu nu vrei sa ai loc,

nici eu nu voi pastra deloc

– ai bautura?
– nu am bautura.
– dar ce ai?
– am o problema cu bautura.
– si care e problema?
– ca n-am bautura.

shot

iti sta pe limba te mananca-n cur cu inima-n dinti

arunci peste cap direct in gura pana la fund

te apleci in fata il dai pe spate te unge la suflet

cum te arde pe gat

Fuck me one and i came out a poem!
(sa-mi fut una, iar mi-a iesit un poem)

omul către zbor are înclinație omul către înjosire are aspirație
omul cu un picior in pizda mă-sii și cu altul în groapă este
format aproximativ din 50% inspirație și 50% expirație

„veștejit de-al toamnei mele frig / nu voi mai fin tânar niciodată /

în dorinți încep zgârcit să fiu / te-am trăit sau te-am visat doar, viață?”

serghei esenin, poezii și poeme, editura lectura pe buda

…in 1968 surorile Wiggin s-au saturat de goblenuri si au facut formatia The SHAGGS. in 1969 au scos „Philosophy of the World”, un album absolut inascultabil. nici pana astazi nimeni nu poate sa-si dea cu parerea daca fatucile astea STIAU sau nu sa cante insa eu, Frank Zappa si Kurt Cobain suntem mari fani

vers invers

…cine mai stie daca ardeiul s-a facut iute

ca sa fie sau ca sa nu fie
mancat

omul painajen face genuflexiuni si flotari pe tavan
omul gospodar umbla iarna in sandale si vara in bocanci

ti-am dat in dar o floare mare cat „ce-pula-mea”
iepurele sare dintr-o tufa de „nu-te-astepti” si mai bine nu ma astepta

acele de gheață sunt oasele la inghețată. maturizarea este un proces de îmbătrânire precoce. daca „inteligenta” = frustrari + preconceptii => 99% din viata unui om este plina de intelepciune. după o noapte de nesomn este o experiență cu adevărat demonic-angelică să ascult „Heaven and Hell” – Vangelis în timp ce întind ultima lingură din borcanul de dulceață de afine pe felia de pâine perfect unsă cu unt. nu m-am plimbat de mână cu o fată din clasa a patra. dau limbi la o înghetată, în amintirea iubirilor din trecut. singurul lucru bun in a fi Dumnezeu este ca poti sa te ocrotesti singur. am cumparat cu oanamaria periute de dinti noi pentru amandoi. sunt convins ca schimbatul periutei odata la 3 luni este o inventie a fabricantilor de periute, ca sa ne prosteasca sa cumparam mereu si mereu. a mea nu trebuia schimbata, dupa 2 ani era ca si noua.

e o prostie sa strigi in pustie decland dragostea intr-un fund de put: chiar daca speri sa te auda cineva, acel cineva in mod sigur nu te poate auzi pentru ca de vreme ce este intr-un fund de put este mort de tot. si daca traieste, el vrea doar ajutor, indiferent daca cu sau fara dragoste. desi este o prostie distrugatoare. acuma in loc sa apas pe butonul „sterge” am apasat pe „share”, prostia mea muge si nu ma doare.

ce pufoasă este viața

colorată mâine-i gata

intarzii mereu si dupa ce ajung plec greu

singura mea certitudine: sunt anti-atitudine

balauru cu 3 capete de acuzare
isi face griji si inocent cu curu
cacaturi in forma de inimioare

pisicuță pierce pierce pierce,
te-am visat azi noapte-n piș

pofticios si altruist, contradictie si conflict
cred ca iata, m-am tampit: astzi nu m-am lacomit!
sunt mai mult tampit decat lacom, ti-am lasat si tie tort
daca as fi fost mai mult lacom decat tampit, il mancam eu pe tot.

si daca nimic nu e,

nimic nu e.

imi trag gloante-n cap cum isi trag altii sosetele. SADO + MASO = LOVE. tinerete fara de moarte si viata fara de batranete. Sa traiasca Domnul care ne-o facut, ca fara Doamne-Doamne, in cine-om fi crezut? tocmai mi-a sarit din tigaie un strop de ulei incins fix in ochi de m-a intzepat pana in fundu creerului… multumesc Doamne pentru friptura de porc cu dulceata de afine si ca nu m-ai lasat si prost si chior. am in cap cel mai mare nimic, mai mare decat al lui eminescu si cioran si nietzsche si toti nihilistii aia la un loc. nu stiu altii cum sunt la betie, insa eu nu-mi aduc aminte nimic. ma distrez de doua ori: o data pe moment si a doua oara cand mi se povesteste. dau doua vesti proaste pentru una buna. Binele si Raul ne sunt totuna: ambele sunt relative pana la sinonimie. cred ca vor sa si doarma dupa ce se culca. si daca tot se culca cu necunoscuti, cred ca pot sa si doarma cu necunoscuti. stau pe ganduri ca Closca pe roata. ce berbant, ce fante! un trabant pe jante. imi simt sufletul mugur de cartof. fiecare om este bun la câte ceva, dar eu sunt EXCEPŢIONAL de bun la nimic. BAI PULA OMENIREA E IN CRIZA SE CAUTA FILOSOFI!

?

„o minte ascutita” (unghi mai mic de 90 de grade)

< sau >

„om cu spirit obtuz” (unghi mai mare de 90 de grade)

?

e cineva in orasul acesta sumbru

populat de masini care ne trateaza cu fundul?

– cioc-cioc.
– Cine e la usa?
– Paranoia.
– POLITIA !!!?

vreau drept hrană lapte din sfârcuri de cometă, sirop de muguri de bianca brad sa curgă la chiuvetă. sunt pur arian, dar as vrea sa fiu jumatate tigan (ca sa pot canta), jumatate negroid (ca sa pot dansa) si jumatate evreu (ca sa pot trai din toate astea). nu stiu altii cum sunt, dar daca n-as fi fost moldovean… as fi facut munti de bani cu pula mea de sef de trib african. mi-a zis dumnezeu: vestea buna e ca ai pula de negru. vestea proasta e ca-i pigmeu. beat si prost ieri: „ea: de care kent preferati? eu: cele mai tari. ea: poftim, acesta este un pachet-cadou :) eu: si ce trebuie sa fac pentru asta? ea: nimic :) eu: pot sa te sarut de bucurie? ea: nununu hihihi” au, capu’. INCREDIBIL: weekendul asta toate tigarile pe care le-am fumat s-au aprins pe jumatate. am frica de blablauri. dacă nu ai inspiraţie pentru nume de formaţie, cea mai bună sursă este jurnalul de ştiri al oricărui post TV din românia. iată: „POPA CU MASERATI”, „GREVĂ ÎN CREŞĂ” şi „CU MĂRUL LA EXPOZIŢIE” (12 apr. 2010, cancan TV). economisind APA salvati PAMANTUL dintre degete. cine nu a aruncat niciodata cu piatra sa arunce primul. lasa-mi cheile de la casa pe patul de moarte. Ma’ Joon Mick de Joon: negrese cu şofran şi lapte cu mentă (albnegru verdegalben). OUZO = apa chioara + apa de gura + apa de foc.

nu ezitaţi: levitaţi !!!

„Schinduc este o plantă medicinală bună pentru ochi pe care o culeg călugării pe muntele Ceahlău. Dacă bei două-trei pahare din tăria pe care călugării o prepară vezi dublu”. daca ajungi sa traiesti clipa in care existenta ta este fericire pura, inseamna ca esti la ultima curba inainte de rai… si ar fi mult mai multe de spus despre „the unbearable lightness of being”, filmul care inainte de „black cat white cat” personifica timpul intr-un porc. best quote: „nobody requires a doctor to un…derstand politics, but we can’t allow politically suspicious men to operate the brains”. neatentie distributiva. nu întoarce spatele lui Dumnezeu, nu întoarce spatele spre Biserică şi mai ales nu întoarce spatele la călugări. cum e afara, cum e inauntru: nici cald. dar nici frig. nici ziua dar nici noapte. nici nu ploua nici nu ninge. nu esti treaz, dar nici destept. îmi machiez mintea (make up my mind). am un dinte impotriva cojilor de nuca din placintele cu nuca. am un dinte impotriva samburilor de masina din pizza cu masline. am un dintre impotriva alicelor din friptura de carne de iepure. am 3 dinti. unde nu e cap de masturbare mentala, vai de maini. iubire… porcelaş de porcelan. estetica porcului. aţi observat cum ţăranul mânâgie porcul pe grumaz şi îşi spune satisfăcut „ce frumos e!”. cum poate fi un porc frumos? de ce? tocmai porcu’? evident, pentru acel ţăran chiar ESTE – pentru că e bun de mâncat. atâta tot. în logica lui simpla şi sănătoasă, ţăranul confunda funcţionalul cu esteticul. nu te-am asteptat. nici tu nu te-ai fi asteptat. incontrolabii.

HOPE I DIE BEFORE I GET OLD

(and if not)

I PREY I’LL BE SENILE BEFORE GETTING NOT VIRILE

StalacDILDO™.  Mens sado in corpore maso. mahmureala e pedeapsa pentru ca te-ai oprit prea devreme din baut. Doamne Umezeule! Beatle + Google = BEAGLE ! mi-am facut tchai fara ceai inseamna ca nici macar nu mi-am facut ce-ai avut si ce-ai pierdut. repetă, repetă, repetă. ana are mere cât un pepene, cireşel are cocos cât un ananas, vişinelu’ vine-acas’, ana n’are nas. CINE STIE CINE STIE RASPUNSUL CORECT LA RADACINA PERFECT PATRATA DE MARACINE SA TACA. desi nu e bine, nu mereu si nu numai eu, ma gandesc numai la tine. si eu. visez cu braţele deschise. Laba non facit philosophum. De autobuz et troleibuz, non disputandum. sex anal cu ciocolata toblerone. mi-am dat seama care e problema: problema este ca nu stim care e problema!

Apocalipsa Piticilor

o viaţă întreagă cu tot cu clipa morţii şi bonus viaţa de apoi încape doar în vis… şi te întrebi de ce oare ţi-a fost dat să mai şi mori? când să răspunzi „degeaba”, te trezeşti. eroarea este umana, perseverarea este perversa.  nu mi-ar fi deloc greu dac-aş fi EU pentr-o zi Dumnezeu. de exemplu, pe Kurt Cobain nu aş avea pentru ce anume să-l iert: era bun ca laptele fiert… drag mi’i doba / drag mi’i basu / dar mai drag / mi’i dram-în-basu. Lâinele Catră, Misica Piaună, Choarecele Shiţcăie, Maca Vuge, Maţa Răcăne, Gorcul Prohăie şi Domnul Soarme. graba din ziua de azi: am mancat mecanic o portocala. Rotten Cherry vs Black Grivei vs Children of the Chernobyl.

1001 Nights Stand

vreau doar sa spun ca vreau sa va zic ca azi am un chef nebun de „azi nu am chef de nimic”. stau în pat, fie noapte fie zi şi compun poezii, fie albe fie gri. imi fac pentru prima oara in viata planuri serioase. de sinucidere …si tu, Bluetooth? m-am trezit… dar, atentie! nu am spus ca m-am dezmeticit sau desteptat doar m-am trezit nu am deschis si ochii. ce inseamna cand iti vine sa te izbesti de pereti, te iei cu mainile de cap su cu capu sub perna, te doare, nu ai chef de nimic si esti trist? trebuie sa mergi la DENTIIIST! sex normal, oral, anal si innermamar in Hostel Intercostal. Pasărea Phoenix: oh, fuck! ce mă fac? vine sfârşitu lumii iară şi mai am doar o singură ţigară: cea dinainte. No Worries, No Fun. se spune fara niciun temei ca tratez obiectele ca pe femei. vreau sa stiu cine mi-a furat nevasta, dar mai ales cine mi-a facut una ca asta. flendurite păsărele pe la birouri se adună. sugeți burta, pofta buna! fleșcăite silicoane și flașnete leșinate, puneți pofta-n cui și suge-ți pula. o cafea, un ceai negru, un redbull si ma culc. sper ca azi ai zi scurta / am zis „ZI” nu fusta. spal vasele: tacamuri, cani si farfurii. cele trei mari categorii. rostogolesc un tufis infasor un jar / cine sapa groapa altuia e propriul lui gropar. seara ma culc dimineata ma destept si dup’aia ma prostesc din nou cu cine nu m-astept.

ma faci sa ma simt implinit

ca un prezervativ folosit

– cioc cioc
– cine-i?
– Codru-i frate cu pădurea de uscături

ma arunc in tine ca musca in zacusca

sunt parte din tine ca sarea din apa de mare

m-am lipit de tine ca omleta de tigaie

esti buna ca bucatele presarate cu sare iodata

sunt al tau ca ploaia din apa de ploaie din galeata

alcoolcalmin

unde sunt „alte datile” de alta data? privind retrospectiv in urma, se pare ca planurile mele de viitor nu au rezistat testului timpului care s-a scurs in trecut. Apache Protopopescu vs Frigide Bardot. the highwall to hey. love is the key but where the fuck is the door? deux et deux et cinq font rien de neuf Dieu et madame Dieu font salade de boeuf. vreau să vă contrazic: nu mi-e „frică” de dentist… îmi este GROAZĂ!!! imi place rocu foarte mult / numai roc as vrea s’ascult / imi place vocea mea foarte mult / numai vocea mea as vrea s’o ascult (nici nu stiu ce ce mai am nevoie de chitara). Make Love, No Worries. Nu stiu diferenta dintre pace si razboi, nu stiu daca facem dragoste sau e doar sex intre noi daca ne’o tragem ca iepurii sau ca niste câini in calduri raspunsul nu’i deloc complex dar totusi dur: e in functie de cum te fut, intre țițe sau intre sâni! Uita’te la mine, sunt om batrin cu par carunt dar nu pot sa’ti ascund, confund inca gaura de fund cu gaura de cur ! pe masura ce evolueaza civilizatia, marketingul si advertisingul sunt din ce in ce mai bune. mancarea este din ce in ce mai proasta si mai scumpa. pofta buna la tocanita din etichete de carton cu arome. dupa doua luni de dureri inabusite in albocamin, aulin, xilina si alcool, am ajuns in cabinetul unui dentist. „prea tarziu… infectia este extinsa, nu va prinde anestezia! ia antibioticele astea („ARGUMENTATIV”) una la 12 ore. zona inflamata se va retrage, durerea va scadea si atunci vom vedea ce mai putem salva”. (va urma)

…cum ziceau HARBUJII IZBITI:

“in ciuda aparentelor sunt doar un soarece de biblioteca”

(continuare) au trecut deja 4 pastile, falca e atat de umflata incat trebuie sa intru pe usa pe o parte, cat despre dureri… nu pot dormi noptile. imi vine sa-mi bag dinamita in gura, sa imi tai capul cu o ferastraul, sa imi scot creerul pe nas si sa-l arunc in wc… chinul inceteaza doar daca stau nemiscat intr-un a…nume loc din casa, cu capul pe spate, in picioare. langa frigiderul cu bautura.

NU SĂRI. FĂRĂ SĂ EZIŢI

raceala, gripa, guturai – share it with your best friends! Da-i Doamne sanatate aluia ce-o inventat pastila ce trateaza ipohondria. am bagat si-n vena si tot nu pot sa adorm miam taiat si somniferele si tot nu pot sa mor. nu e mare diferenta intre a fi prost fara sa a stii si a stii ca esti prost. oricum, nu asta te face destept. n’ati bagat de seama ca 88,98% din bloggeri au widget ze list ca-s mai tari decat 88,98% din restul bloggerilor? va pup din mersul trenurilor. arta este comerț cu cadavre, pe piață kilogramul de artist mort e mai scump decât viu. decât să citești (toate carțile care există) este mai important să recitești (câte una din când în când). care-i cel mai mare rau pe care-l pot face unui hipster? sa-l imbrac in hainele mele si sa-l arunc in strada. de ce ai zambetul ala tamp? pentru ca ma gandesc la tine. voi deveni nemuritor chiar daca va trebui sa-mi dau viata pentru asta! tcha-tcha-tcha si yu yu yu ceaj mai turna pe gat un rachiu. si totul se invarte. si totusi se ism. pe lume sunt doar oameni cu probleme, dar singura mea problema sunt oamenii cu probleme.

Panem et OTV

un mare plictis in micul paris.

traim in continuare vremuri de trista amintire
traim vremuri minimaliste si facem caz de necaz
trecutul se sterge si viitorul se scrie
sunt doar doua intrebuintari pentru un petec de hartie

caca’m’as in egocentrismul tau!

FREE DUCK!

la români nu e scârbos că te scuipă în faţa, ci că înainte te-au pupat în cur. cronos era paranoic: si-a inghitit fiii de frica sa nu ajunga ei sa omoare timpul. daca gyros e saorma greceasca, tortilla e saorma mexicana, inseamna ca sushi e sarmale japoneze? injuratura de calculatorist: „te fut in ce ai mai hidden”. baaascaaa meaaa nu poaaate saaa steaaa linistitaaa, nici o clipaaa. dupa 12 ani de scoala ajungi de la ABC la BAC. un studiu recent arata ca majoritatea oamenilor au simtul umorului stirbit, adica sunt buni doar la ascultat bancuri, nu si la spus. stiati ca… in Groenlanda oamenii se spala pe dinti doar de doua ori pe an? o data dimineata si o data seara.

ACCEPT CERERI IN CALATORIE.

tara arde si baba se grabeste ca fata mare la maritat.

AGENTIE DE TRUISM. cea mai buna rata de schimb valutar intre cereri si oferte in casatorie.

ANUNTURI MATRIMONDIALE. gaseste-ti sufletul pereche si spera sa fie si el desperecheat!

domnisoara pogany in plin post coitus neinteruptus
cu coloana infinitului in prag la poarta sarutului
pe masa galagiei pute scaunul tacerii

Oedip Purple

toate femeile sunt proaste,

cu exceptia lui mama si sora-mea,

care-s niste curve proaste

SOTUL MA PREGATESTE SA DEVIN, DIN FEMEIA CARE GATESTE, FEMEIA CARE SE GATESTE. LA CEAUN CU O COASTA DE PORC, PE VOI DE VITZA DE VIE SI UN MAR IN BOT. am descoperit o compatibilitate astrala intre marimea penisului meu erect si fisa ta dentara. HOPE I DIE BEFORE GROW UP. imi bag pula-n calimara / m-am patat cu cerneala. ce se intampla cand o baba trece pe langa o biserica? un moment crucial. sa te plimbi prin parc e la fel de periculos noaptea daca esti prescolar sau ziua-n amiaza mare cu buzunarele indesate de bumbuane daca esti pensionar. – bai tu vorbesti serios??? – ce vrei sa insinuezi? care e singura ocazie cand poti folosi expresia „scote-mi-as!”? cand esti penis captivus. imi place sexul in locuri publice. dar sa nu ne vada nimeni. iubesc poligamia, dar urasc polifonia. ii dai buna ziua si-ti mananca toata viata. ii dai un deget si sa-ti ia toata laba. – păreţi cam demolaţi! – da, s-a hotărât că pereţii doar autoportanţi nu sunt importanţi. sa faca un pas in fata aia care m-au lucrat pe la spate. – abia astept sa vina iarna. mie-mi place mai mult iarna. – si mie, cateodata. – cand anume? – atunci cand e vara. imi introduc in acid comentariul, pisica in acvariu, luna in solariu si-mi bag … in scenariu. nu vreau sa ajung sa muncesc pe santier… aspir nazal iluzii, cu tovarasii mei din cartier. m-am barbierit pentru ca faceau toti bancuri ca-s jesus. acuma e ok, mi se spune „bai pula”. mi-am adus aminte ca eu am facut granidita in strainatate: in 4 tari, 4 sate: oţeleni, strunga, ştirbăţ si podu iloaiei. cica de ce nu ma rad din cand in cand… odata, dupa ce m-am barbierit de tot, propriul frate mi-a spus cu mila ca macar atunci cand aveam barba aratam ca om care chiar gandeste. am obosit. ma simt de parca am mutat marea neagra cu palma de mallorca prin canalul manecii. ma doare capu verde si-as bea o coasta de foc.

I was the one who let you know
I was sorry-ever-after
’74-’75
’76-’77
’78-’79

am avut un vis cu un ochi inchis si cu celalalt intredeschis doar pe jumatate, se facea ca dumnezeu a impartit la nudisti haine prea mici sau prea mari pentru artisti, politisti sau zidari dupa care multi altii din pacate, timizi ca noi, am ramas in fundurile goi.

Nothingness is Emptiness and Emptiness is Nothingness and Nothingness is Emptiness and Emptiness is Nothingness and Nothingness is Emptiness and Emptiness is Nothingness and Nothingness is Emptiness and Emptiness is Loneliness and Loneliness is Cleanliness and Cleanliness is Godliness, and God is empty

just like

Me

poor chicken, lost his head

in the kitchen cut its self

pretty little girl with the red dress on

poor chicken, dead and gone

semnat:

eu care sunt

deci

cel care este

şi-am încălecat pe-un aerosol

şi n-a mai rămas în urmă decât o amintire vagă

şi-un miros nasol

Hit the road Jack and don’t you come back no more, no more, no more, no more, no more, no more, no more, no more, no more, no more, no more, no more, no more, no more, no more, no more, no more, no more, no more, no more, no more, no more, no more, no more, no more, no more, no more, no more, no more, no more, no more,… no more, no more, no more, no more, no more, no more, no more, no more, no more

Stefan joined Facebook.

5 comentarii »

  1. Minimalistule, suprarealistule, fragmentaristule, ironistule, „dicteistule”…

    Comentariu de Prin mine insami — Iulie 9, 2010 @ 04:17

  2. Minimalistule, fragmentaristule, ironistule, erotistule, „dicteistule”…

    (posibil sa apara commentul de doua ori. am insistat ca mi-a placut ce-am citit)

    Comentariu de Prin mine insami — Iulie 9, 2010 @ 04:35

  3. erotist? o pula! :)

    Comentariu de [idiot] — Iulie 10, 2010 @ 11:02

  4. uaaaaau
    (raspuns nr 7 la cat de proaste sunt cititoarele mele)

    Comentariu de janie — Iulie 11, 2010 @ 14:39

  5. oricum, au votat mai mult cititorii… se pare ca ei e mai prosti

    Comentariu de [idiot] — Iulie 12, 2010 @ 15:50


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.

