[idiot]

Iunie 23, 2010

[TV]

Filed under: delir — Pœtrip @ 01:00

ora 0 si 5. mi-e somn, dar parca nu m-as culca chiar asa devreme, as mai face ceva. dar ce? ca totusi sunt obosit.

iata-ma cu telecomanda in mana. click. orice ar crede unii, zappingul printre programe nu are ca scop gasirea a ceva interesant click ci este o ocupatie in sine click chiar daca asupra fiecarui post click nu se zaboveste decat jumatate de secunda click fotbal click reclame click film de cicat click fotbal click talkshow click muzica de cicat click fotb… ia sa vedem despre ce se vorbeste in talkshow? dau in marche-arriere telecomanda click click la postul anterior si iata: ala care se crede irezistibil cu chelie si picioare de pinguin discuta cu un jupan despre inevitabila instaurare a unui regim inchizitoriu care declanseaza vanatoarea de jurnalisti incomozi. o fi primul pe aceasta lista neagra diaconescu? cine va urma? da’ se poate asa ceva? se intreaba ei (prote)stand picior peste picior in fotolii. temerara luare de atitudine din sueta lor de pe banca de la scara blocului este ilustrata vizual de regizorul de platou prin scene curajoase cu detalii in travelling de la glezna tremuranda pana la fruntea cea imbrobonata de ingrijorare pentru soarta libertatii de exprimare a unor fatuce practic doar in chiloti, pentru ca sanii desi manjiti din belsug in culorile drapelelor tarilor participante la campionatul mondial de fotbal care ghici tocmai este in plina desfasurare, sunt totusi goi. nu se poate spune ca esti imbracat daca iesi pe strada in curu gol dar pudrat cu zahar vanilat la subsuoara. si nu am nimic impotriva nuditatii (mai ales la femei) dar nu inteleg ce sens mai are trancaneala din fundal. chiar sa nu pot spera sa fac o laba decat daca pun pe „mute”? din motive de exces de zel pudibond fetele aveau pe fiecare sfarc lipit cate un plasture patrat (peste care s-a dat un strat gros de vopsea cu bidineaua), probabil pentru a impiedica erectia sfarcului – ca reactie fireasca la implinirea sufleteasca pe care mai mult ca sigur ca o au domnisoarele stiind ca stau asa goale in fata unei tari intregi: este modul lor de protest, de nesperat pana si pentru ele. mie daca mi s-ar oferi sansa sa fiu difuzat la televiziunea nationala cum imi dau nadragii jos, ma asez frumusel pe vine si ma cac pe harta patriei, sunt abosolut convins ca si constipat de-as fi, tot as avea pe  loc diaree. nu conteaza daca din pur patriotism, cel mai primitiv egocentrism, ignoranta sau aroganta, important este ca si ele sunt umezite acolo la pasarica, total. iar eu tot imi provoc pula, dar degeaba: nu vrea sa-si serveasca patria. gospodaresele din public aplauda cu privirile vrajite. oare blogul asta al meu este citit de pensionari?

haideti mosilor sa iesim in strazi! sa facem o Revolutie din aia, ca pe vremuri! puneti mana pe toiege, puneti mana pe carje, puneti mana pe bastoane, puneti-va cea mai buna proteza si hai sa muscam din ei! ce fosta-mea-pula avem de pierdut? pentru prima oara in viata pensionar imi pare rau ca nu sunt, ar fi fost o buna scuza ca sa iau vreo cativa politicieni cu mine in mormant. scuip pe eroii vostri. mi-e greata sa vad la tobe in trupa emisiunii un baterist foarte bun pe care l-am remarcat mai demult cantand cu urma, si iata-l acum in balciul asta. in romania trupele pe care as vrea sa le vad la televizor canta in bodegi iar formatiile de restaurant in emisiuni de prime-time. din fericire s-a trecut repejor la partea cu „dansul ritualic de bucurie al fetelor pentru ca au marcat gol”, saritul sincron la coarda si alte ghidusii al caror scop este sa faca sanii sa se balangane si pe noi sa fim fericiti cu viata noastra. multumesc lui dumnezeu ca a venit revolutia si ca nu mai exista cenzura, acum avem libertate de exprimare, asa ceva era de neinchipuit in urma cu 20 de ani cand ma masturbam uitandu-ma la picioarele fetelor din poza de pe ambalajul ciorapilor de dama.acum, numai gandul ca traiesc intr-o tara in care asta e „cererea publicului” ma facea sa am erectie cu minus si prodigioasa dorinta de procreere sinucigasi. mi-e jena de mine insumi enervandu-ma masochistic in fata televizorului, cand e atat de simplu sa schimb postul.

click. tvr3. cristi puiu vorbeste despre una alta. inca nu am vazut moartea domnului lazarescu. notez in agenda, la lista to do. cica cinema-ul nu este a 7-a arta, ea exista dintotdeauna in mintile noastre prin modul de reprezentare a imaginilor in miscare sau nu. imi trag o palma peste frunte: asa este, cinematografia nu este o arta noua, doar ca a fost posibila tehnic abia in secolul 20, odata cu fratii Lumiere. cristi puiu are o voce-tors extraordinar de toropitoare.

ora 1 fara 5. mi-a sarit somnul. ies la o plimbare.

3 comentarii »

  1. …cu libertatea de exprimare intra in rol si alergia la prea-multa-exprimare-inutila. zilele-astea suntem f aproape de punctul in care am putea afla [doar] adevarul in privinta existentei si vietuirii: urmaresti orice stire, o intorci 180 grade si ai realitatea!

    di ce Lumiere ii cu L mare iar cristi puiu nu-i (cu L mare)? ;]]

    Comentariu de durox — Iunie 26, 2010 @ 22:23

  2. nu prea-mi place sa scriu cu majuscule, am avut o scapare in bezna gandirii la lumiere

    metoda cu intorsul stirilor pe dos da acelasi rezultat si daca intorc televizorul cu susu-n jos?

    Comentariu de [idiot] — Iunie 27, 2010 @ 19:48

  3. Buna ziua,

    As fi interesat de un link-exchange cu blogul dvs. Daca sunteti interesat astept un email pe admin@motruinfo.ro

    Cu respect,
    Ursu Radu

    (Dupa vizualizare as avea rugamintea ca acest comentariu sa fie sters)

    Comentariu de Ursu Radu — Iulie 21, 2010 @ 07:43


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.

