[idiot]

Iunie 10, 2010

dragule jurnalule

Filed under: delir — Pœtrip @ 01:03

azi m-a dus bicicleta lega-o-ai Doamne de gardul marii tale gradini cale de calea cea dreapta pe cararea galbena banda adeziva la ce mica-i lumea Institutul Francez ca sa vad inimi desenezi pe pereti am baut o apa plata a fost ca niciodata o prea frumoasa fata mea mijlocie nevazuta si misterioasa este promisa, ca si oxidata

[m-a intrerupt pentru o jumatate de ora colegul meu de apartament cu un program de dans muzica percutie rap battle intelectual cu el insusi interpretat la burta si chiloti. dar sa continuam]

sexul a fost facut o placere special ca sa ne mai futem si noi altfel nu am fi avut niciun alt motiv suficient de bun s-o mai facem, noi oamenii am fi fost prea ocupati sa ne futem la figurat unul pe altul … cand aud pe cineva ca inventeaza roata spunand ca cica „totu se rezuma la futut” imi dau seama ca astea pula pizda foame frig caca pipi lucruri intr-adevar primitive dar iata ca ne conduc pe multi dintre noi care doar atata are de facut. ah, scuze, asta-i alta ciorba. nu despre asta era vorba.

am incalecat pe o bicicleta pe-o sa si-am orientat-o iac’asa cu ghidonul spre Grin Hours unde deja devin unul dintre obisnuitii boemi ai locului care vin pentru o bere si pleaca dupa ce beau vin. chiar la intrare in timp ce legam calutul de gardutul am dat nas in nas cu ghici cine iordache ne-am dus la bar ne-am luat bere si am carat-o gand dar mai ales in mana la Green cel Subteran unde ne astepta o piesa de teatru contemporan. adica, cu actori in viata, cum ar spune un poet avangardist de acu 100 de ani sau orice betiv paseist. lumea vrea carne. mici. sunt trei Pinguni. Stefan Peca a pus intrarea libera, ca e atat de prost. si iata, am venit si eu, am fost. domle da’ sa stii ca chiar ca mi-a placut, ma bucur ca existi si ca te-am cunoscut. asta e magia teatrului.

http://www.facebook.com/video/video.php?v=1500129671517

oricum e  de cacat.

botex: am o legatura intima de ceapa
botex: cu dumnezeu
botex: mi-o indosi in bot ma indoi de tot mi-o indesi si jos ma inmoi si mor
botex: rimeaza ideile ca danseaza fimeile
botex: eu am betia gandului cateodata borasc un lighean intreg de idei
botex: locul tau nu e aici daca crezi ca toti cei din jur au innebunit
botex: gata te-am lasat
botex: plat
botex: ne-om intalni noi maine poimaine raspoimaine
botex: si te voi convinge ochi in ochi

the all seeing i: singular – plural

botex: desi are inca un ochi in ceafa soacra sa si-l scoata nu poate sa vada ca e scroafa

botex: mai am o singura tigara am prajit-o in tigaie gata-i stoarsa scoarta-n scoarta

rap battle intelectual cu el insusi
1 comentariu »

  1. […] fost ca niciodata o prea frumoasa fata mea mijlocie nevazuta si misterioasa este promisa, ca […] Ultimele articole despre A Posted in Stiri Tags: dragule, jurnalule « Publicarea Monitorului Oficial Partea a […]

    Pingback de dragule jurnalule | Cuttingart News Blog — Iunie 10, 2010 @ 01:16


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

