[idiot]

Iunie 6, 2010

il uz ie op ti că

Filed under: delir — Pœtrip @ 12:27

așa cum Semyon Semyonovich al lui Daniil Harms deîndată ce-și punea ochelarii vedea în pin un țăran care-i arăta pumnul, așa și eu ieri seară pe terasă în lipscani la half time, lânga fire, mi-am așezat pentru o clipă ochelarii soră-mii pe nas ca să admir (sclifosit ca un adevărat nihilist de weekend) lumea deformata prin lentile și, întâmplator sau nu, primul lucru pe care l-am vazut imediat pe zoom nefocalizat a fost un bețiv care a căzut pe spate cu tot cu scaun în șanț prin gardul de trestie al terasei. mi-am dat jos ochelarii neștiind dacă accidentul care se petrecuse chiar sub ochii mei nu a fost cumva doar o zămislire a unui univers paralel, mă frec la ochi, mă uit din nou și îl văd pe rockerul bețiv care tocmai se ridică scuturându-se de colb zăpăcit și puțin surprins de faptul că îi fugise terasa de sub picioarele scaunului. deja la fața locului s-a proțăpit un body-guard al barului care în loc să-și facă griji pentru siguranța clientului care testase pe propria piele mișcarea de revoluție a Pământului, le cerea socoteală tuturor celor de la masă. i-am împins speriat Ochelarii Apocalipsei înapoi sora-mii și mi-am văzut  în continuare cumincior de berea mea: eram deja amețit binișor de la dioptrii. trebuie să fii foarte puternic să vezi lumea prin ochelarii ăia. R.E.S.P.E.K.T, surioară!

cumincior

5 comentarii »

  1. De’aia prefer Lentilele de Contact cu Apocalipsa. (p’astea nu ti le mai cere „sa vada cum e” nici dracu’ ;)

    Comentariu de holicica — Iunie 6, 2010 @ 18:16

  2. Scuze ca scriu aici….interesat de un schimb de link ?
    Merci fain si o zi frumoasa :)
    http://melculatomic.wordpress.com

    Comentariu de Melcul atomic — Iunie 7, 2010 @ 08:54

  3. Bună ziua, vă trimit acest mesaj în speranţa unei colaborări de link exchange.
    Dacă sunteţi de acord, trimiteţi un mesaj cu numele blogului si adresa :)

    blogurile cu care doresc să fac acest schimb sunt :
    Titlu : Reţeta la reţetă
    Adresa : http://retetalareteta.blogspot.com/

    titlu : Cure de slabire
    adresa : http://curedeslabirenoi.blogspot.com/

    Numa bine :)

    Comentariu de Cristi — Iunie 7, 2010 @ 12:24

  4. Deci ai citit Harms! R.E.S.P.E.K.T.

    Comentariu de Prin mine însămi — Iunie 14, 2010 @ 20:26

  5. @holychick: monoclu de ciclop si monociclu de schiop

    @farachiloti: fara falsa modestie fara lauda de sine am citit am recitit cu si fara lenjerie

    Comentariu de [idiot] — Iunie 15, 2010 @ 22:33


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.

