[idiot]

Mai 20, 2010

my way IZ the highway

Filed under: delir — Pœtrip @ 10:54

Danny: O sã-l coste ceva sã repare motorul ãla.
Nu cred cã are destui bani.
Eu nu as conduce masina aia nici pânã la Excelsior.
Este o masinã de tuns iarbã, pentru numele lui Dumnezeu!
A avut noroc cã a reusit sã treacã de dealul ãla.
Putea sã moarã cu usurintã.
Nu e prea puternic.
Tu ai vãzut cã trebuie sã meargã cu cârjele?
Dealurile devin din ce în ce mai dificile, cu cât te apropii de Mississippi.

Darla: Condu-l tu la Mount Zion. Nu poate sã fie mai mult de o jumãtate de zi.
Esti un om bun, Danny Riordan. Si de aceea m-am mãritat cu tine în ciuda a ceea ce spunea mama mea.

Danny: Ce pregãtesti acolo, Alvin?
Alvin: Cafeaua mea mexicanã.
Danny: Pot sã mã asez?
Alvin: Ia-ti un scaun de acolo.
O sã fii un musafir în propria ta curte.
Danny: Am vorbit cu gemenii Olsen si… au estimat reparatia la 250 dolari.
Alvin: E de douã ori mai scump decât face de fapt…
fãrã îndoialã din cauzã cã sunt gemeni.
Danny: M-as bucura sã vã conduc eu restul drumului pânã la Mount Zion.
Ar fi o frumoasã plimbare de duminicã, pentru mine si Darla.
Ne place sã traversãm fluviul.
Mai ales acum cã pomii sunt mai colorati.
Alvin: Apreciez asta, dar…
vreau sã termin asta în felul in care am inceput.
Danny: Stii, sunt dealuri mult mai mari decât Clermont…
de aici pânã la Zion.
Chiar dacã repari motorul tot poti sã rãmâi în panã pânã acolo.
Alvin: Esti un om bun, dar eu sunt încãpãtânat.
Tot vreau sã termin asta în felul meu.

„The Straight Story” by David Lynch (1999)

2 comentarii »

  1. taie-mă cu precizie
    şi bagă degetul
    în incizie. :)

    profunzi băieţii. ;)

    Comentariu de oanamarrria — Mai 20, 2010 @ 11:39

  2. feliz cumpleanos, botezatus!

    Comentariu de istvan — Mai 23, 2010 @ 20:22


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.

