[idiot]

Mai 15, 2010

))~((

Filed under: delir — Pœtrip @ 12:31

„You poop into my butt hole and I poop into your butt hole…

back and forthforever.”

Robby (age 6)

cum am ajuns la petrecere ne-am infipt intr-un bidon de 5 litri de vin pe care l-am baut cu precautie: un pahar de vin / un pahar de apa / vin / apa etc singura diferenta fiind faptul ca oricum te imbeti dar hidratarea iti da energie sa si pleci acasa pe picioarele tale. si face mahmureala mai dulce. dupa cateva ore ne-am apucat sa facem niste poze foarte amuzante in bucatarie cu mine ghemuita lingandu-i prohabul in timp ce el in picioare facea diverse moace in prim-plan. am dansat pe bregovic si dupaia ne-am retras in sufragerie pe canapele unde m-a invatat pas cu pas cum sa-i rontai degetul ca si cum l-as iubi din toata inima, nu ca unui strain cunoscut in noaptea aia cum ii facusem initial. i-am zis sa ne oprim ca m-am excitat foarte tare si oricum ne vedeau toti ce facem de 20 minute. m-a condus la buda ca deja nu mai puteam sa mearg fara sa ma izbeasc de pereti si am intrat amandoi. m-am pozitionat cracanata desupra wc-ului fara sa ma asez pe capac si evident i-a venit ideea sa se pise in acelasi timp cu mine, printre cracii mei. ne uitam amandoi fascinati cum se unesc jeturile intr-un suvoi zglobiu. ii placea foarte mult sa se pise pe chilotii mei negri intinsi de genunchii departati si ca mai ales ii placea sa se pise pe pizda mea. i-am zis ca nu era nevoie sa o ude, era deja uda toata. s-a izbit intre picioarele mele tintuindu-ma de perete in pozitia aia incomoda si m-a muscat de gat pana nu am mai suportat si l-am impins cat colo. era foarte exitat, se uita incetosat si ma tintuia cu pula. m-am intors cu spatele la el si ne-am futut asa o vreme . invitatii tot veneau pana la usa baii ciocaneau si plecau. m-a trantit pe masina de spalat si ne-am mai futut o vreme. ne-am oprit abia cand ne-am dat seama ca stam deja de foarte mult timp acolo si ca poate vor sa se pise si alti invitati. chilotii mei erau foarte uzi asa ca i-a bagat in buzunar la el la blugi. sweeet! am ramas in curu gol pe sub rokia mulata cu un umar gol primita cadou de la raluca. am revenit in sufragerie si m-am asezat langa el pe manerul fotoliului. si-a strecurat mana pe la spate pe sub curu meu si in timp ce vorbeam cu toti ceilalti de la petrecere ma impungea in pizda cu degetul ala complet neobservat de nimeni. pe la 2 noaptea am luat un taxiul si dupa care i-am dat soferului adresa de la casa noastra tot drumul si-a tinut mana apasat pe pizda mea. strangeam din dinti ca sa nu scap vreun scancet si mi se parea ca ce facem este neobservat, dar ma tot izbeam cu genunchiu in spatarul scaunului soferului, ma craceam in capul soferului pe geam afara in tot taxiul iar in oglinda vedeam ochii lui. cand a sunat telefonul am raspuns din reflex insa nu am putut sa imi inabus gemetele printre cuvinte, de s-a simtit prost bietu om care m-a sunat. am ajuns acasa si cum am intrat in curte m-a insfacat de ceafa si m-a lipit cu fata la zidul de caramida mi-a ridicat rokia si-a scos pula din blugi si mi-a bagat-o fix in cur. dupaia m-a intors si m-a ridicat-o in brate incolacita in jurul lui. aproape am rupt felinarul de perete de care ma tineam cu o mana. liniste perfecta… intuneric. tipenie, niciun om, niciun vecin. sus pe cer se vede luna. jos, straturile de flori pe care le-am nimicit ca o turma de bizoni. a fost cat pe ce sa ma culce la pamant si sa ma futa asa in tarana insa m-am gandit ca e vremea sa intram in casa. m-a trantit in pat m-a intors cu curu-n sus si s-a asezat intre picioarle mele, muscandu-ma de fese si mangaindu-ma oriunde numai in pizda nu. vrei sa te ling? vrei? degeaba-mi spui, astea-s doar vorbe. arata-mi. arata-mi cum vrei sa te ling. doar atat vrei? hai arata-mi mai convingator. nu intelegeam ce frea de la mine dar eram atat de innebunita incat i-am infipt pizda peste fata cu un avant al bucilor fulgerator, de nu a mai putut articula cuvinte, iar eu ma svarcoleam ca un vierme. dupa asta s-a dus la buda si a borat vreo 20 de minute, nu am mai rezistat si am intrat peste el. i-am ridicat fruntea din wc si l-am lins pe toata fata. mi-a spus ca vrea sa avem orgasm simultan in timp ce ne cacam asa ca ne-am asezat fund in fund si ne-am cacat unul pe altul, intr-o fuziune violenta. dupa asta mi-a turnat in cur pasta de dinti cu aroma de miere de albine din tub, si m-a pus sa o screm in gura lui. dimineata mi-a facut clatite cu cascaval afumat ras, piper, praf de usturoi si cubulete de rosii. simt totusi nevoia de cineva cu care sa am o relatie mai intima.

3 comentarii »

  1. am nevoie de o clipa de intimitate

    Comentariu de oanamarrria — Mai 16, 2010 @ 15:11

  2. hm

    Comentariu de alexa — Mai 18, 2010 @ 11:32

  3. Am 12 ani si ce e asta ?

    Comentariu de Wut — Noiembrie 7, 2010 @ 21:41


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.

