[idiot]

Mai 14, 2010

magnet carbid smoala piscarici

Filed under: rîme — Pœtrip @ 15:42

…pe vremea aia locuiam in apartament cu o pizda care in fiecare seara venea cu un tip acasa pe care il conducea spre camera ei si-mi spunea „ramane si prietenul meu peste noapte aici la mine”. evident, in fiecare zi era altul. ma gandesc, oare pe prietenul ei il chema… Pula?

adu-ti din cand

in cand aminte

sa ma uiti

dragii mei prieteni de bautura si de laba trista

definita inefabilului este pipairea nepalpabilului:

femeia este facuta din material de pizda

cobor treptele scarii

spre culmile disperarii

imi strapunge inima un crucifix in loc de sageata

egyptian style jesus batut in cuie pe o swastika

pizda nevinovata care

nu te voi ierta

niciodata

asa cum te uiti in drepta sus ca sa spui o minciuna

si in stanga sus ca sa spui adevarul,

asa-ti aranjezi si basca pe ochi ca sa-ti  amintesti trecutul

si o tragi pe ceafa ca sa prezici viitorul

adevarul este undeva la mij, asa se spune

bisexualii au 1,5 prima cifra in C.N.P.

i-am bagat-o cu afectiune

si am folosit si lotiune!

ce-i afta?

o banana in forma de pix

crrrontz!

m-ai facaliiit! si afta era tof un picf!!!

exprima inexprimabilul intr-un mod facil de expresie

picteaza irealul intr-un mod foarte realist

frica de vulerabilitate

a impins-o de iubire prea departe

zara mea de soare

zara mea norod

mie-mi ies prostiile pe gura in mod obisnuit

doar oamenilor foarte inteligenti le dau de gandit

cum afli cum e sa swallow

(metoda alternativa care nu presupune suptu pulii)

iei o gura mare de bere si o bolborosesti cu obrajii umflati pana simti ca s-a incalzit, apoi pentru a scapa de gaz/acid deschizi usor gura ca un pelican in asa fel incat berea sa pluteasca in maxilarul inferior ca intr-o piscina marginita de dinti si INGHITI silosenia astfel rezultata. desigur, ai o figura de prost in acel moment, dar… ce dragut este sa swallow!

te invarti in B52

ca-ntr-o caldare un coi

vreau sa te fut!

nunununu!!!

aaa, deci vrei sa te violez! dorinta ta este un ordin pentru mine!!!

(sunt un om care tine mereu cont DOAR de dorintele celorlalti)

bataie cu perne

te giugiulesc intre sani cu simbolul meu falic

mi-l smulgi din maini ma izbesti in scut ma apar

cu perna maro in forma de simbol vaginal

de-mi sar secretii pe toti peretii, iar la final

ranjind printre dinti ejaculezi doi fulgi cuminti:

o piele rosie cu chilotii albi umbla cu negresa vopsita

nu iert nimic: ard toate becurile

pot sa sug pula cu ochii inchisi

o, da! daca maine intalnesc pe cineva in tren,

ma fut pe loc. pacat ca nu iau niciun tren nicaieri.

de ce scriu bloguri:

pentru ca daca-ti trece prin cap ceva memorabil

degeaba le spui si prietenilor tai,

oricum vor uita cu totii totul pana dimineata

am posibilitatea sa-mi pun o dorinta care stiu absolut sigur ca imi va fi indeplinita. ciudat lucru, nu pot sa ma decid. evident, ar fi atatea cer-mi lipsesc: bani, un job, un apartament, masina, un frigider plin pe viata, o iubita care sa nu ma mai parareasca niciodata. o singura dorinta… nimic din toate astea nu m-ar schimba cu adevarat, nu m-ar face fericit deplin. tot ce-mi trebuie ca sa-mi fie bine este deja in mine. doua eclere, va rog. unul pentru mine si unul pentru tine.

Lasă un comentariu »

Niciun comentariu până acum.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.

