[idiot]

Mai 12, 2010

TAXI!

Filed under: rîme — Pœtrip @ 13:06

in spate la horoscop pe strada lunii.

motto:
si daca ma dai afara…
o sa bat cu pumnii in usa toata noaptea!

eu cand vreau sa mananc ciorba calda,
incalzesc ciorba rece si mananc ciorba fierbinte

Cavalerescul sut in coaie

Decameronul pe Hip Hop

…grele vorbe imi graiesti FOARTE TARE frate

dar sa vorbesti usor mai incet nu se poate?

hai sa vorbim despre copilul nostru.
care copil, mai?
pai, te bagi?

orice-ai face, orice-ai avea de spus

daca in raza mea vizuala te-ai interpus

am un singur buton sexual care are doar „+”

te-am prins, pedofil incestuos! cu propria ta fiica!!!
si tu, curva mica! cu propriul tau tata!!!

n-ai cei 7 ani de-acasa

daca faci asa ceva

inca de la 5 ani!

Micul Plinut

deseneza-mi ceva, coaie

primim de mancat un dumicat
duminica la bunica bulimica
sfanta zi de vineri
is only for the sinners
bumbaceala la palat
cu bundita de bumbac
dai cu undita-n balta
cu putza-n lac
cu bata la batlan in cap
cat ai clipi din ochi pestii tac
iar eu sunt un mic dejun princiar
cu gust de oac oac

daca ii iei tare,
ce repede tac pestii

daca faci asta vei pati ceva foarte rau:
va trebui sa te desparti de mine

sick rhyme:
am profitat de un pui de pasarica
in timp ce bora pe rokitza

mi s-a facut pulpa de gaina
iti fut un sut in burta de-ti suna ciorba de pui in cap

ceee faaaci maaai ce de ma tarai asa de picior???
pai de ce sa te tin daca atata a mai ramas din tine?

gascaaa meaaa nu poateee saaa steaaa asezataaa niciodataaa
(NU irositi gaurile de cur!)

avea patul in odaie asezat cu tablia de la capataiului patului sub geam
ca intr-un apartament de designer dintr-un „home movie” american

tu cand nu poti sa fluieri, nu fluieri

– am trecut si eu prin ce treceti voi,

tot asa nu era nimic intre noi, doar stateam impreuna.

– si acuma de ce cari moloz?

– ca sa fim impreuna!

robot umplut cu piept de baietel

cap de robot umplut cu pula

doua retete facute de mana de robot cerut in casatorie:

„vrei sa fii bucatareasa mea?”

cum sa o depasesti momentul in care

prietena ta te-a parasit pentru altul:

(in 3 pasi simpli)

1. fa o omleta.
2. fa un ceai.
3. ia mai da-o dracului de curvistina!

la TV:

scena sablon a cinematografiei in care un personaj hiperactiv in timpul bataliei ucide cu vitejie un dusman si imediat dupa care este fulgerat la randul lui in piept de un glont, se cabreaza pe spate lasand manerul spadei sa cada dintre degetele chircite si se prabuseste la pamant dramatic ca un sac.

oamenii de sus sunt josnici
si oamenii de jos suspina

numai eu emit prostii dar asa, pentru ca imi ies pe gura
altii trebuie sa fie cu adevarat inteligenti ca sa le spuna

ghici cine este urmatorul
care va gini vicitorul

Stanjenel Trafalete si Sangerel Disperete:
personalitate dubla intr-un singur pulete

si caloriferul e cald,
dar totusi atat de dur

hai, plimba molozul!

car molozul fir cu fir, nu cu sacul:
sunt pirpiriu, uitati-va la mine
crede lumea ca ma plimb aiurea pe strazi
dar de fapt eu plimb molozul
cica as fi un pierde-vara
dar eu de fapt am buzunarele pline
(chiar si buzunarul de la piept la tricou!)
cu moloz

trebuie sa-ti dau banii aia.
imi datorezi bani???
deci, te bagi?

interviu la casa de batrani:
– ceee vreeemuuuriii eraaau…
(moment de amnezie)
– ooo viataaa de cacaaat…

deci sa recapitulam:
voi doi locuiti impreuna
mergi pe bicicleta ei roz
dar nu sunteti impreuna.
inseamna ca esti gay!

mmm, reusita petrecere! OMG ESTE SI CIORBA!?

Lasă un comentariu »

Niciun comentariu până acum.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.

