[idiot]

Mai 8, 2010

pre]zice[rea

Filed under: delir — Pœtrip @ 10:17

sunt un gradinar care are in livada un singur pom care nu infloreste pentru mine care isi infioara scoarta a greata cand il mangai tandru care ma pedepseste expunandu-si poamele coapte la toti trecatorii daca pun prea multa apa prea putina sau prea exact cat trebuie care atunci cand ma asez la radacina lui isi intoarce crengile cu dispret in asa fel incat sa nu am niciodata umbra care atunci cand ma apropii de el cu stropitoarea cu isi scrasneste in inima „nu am nevoie de apa ta! daca vrei sa stii cateodata ma infoiez numai cand trece un caine pe langa mine, sperand sa se pise la radacina mea” mi-am facut curaj si l-am intrebat odata „copacule vrei sa pleci? nu este niciun gard la livada, esti liber oricand”. copacul a scartait si-a inrosit vinisoarele frunzelor si stiti ce mi-a spus? „TU! tu trebuie sa pleci fara sa-mi spui unde, voi veni eu dupa tine odata.”

cam asa mi-a indrugat despre mine o necunoscuta intr-un bar, acum un an. ce cacat inseamna toate astea?

8 comentarii »

  1. a trebuit sa o intrebi pe ea, in acel moment din timp, ce au inseamnat toate.
    acum cind vrei sa stii ce anume au insemnat, ele nu mai nu mai inseamna nimic :P

    Comentariu de aethera — Mai 8, 2010 @ 14:38

  2. banuiesc ce inseamna dar nu pot sa cred :)

    Comentariu de [idiot] — Mai 8, 2010 @ 15:22

  3. bine ca nu crezi :)
    daca ai fi crezut, cred ca te-ai fi programat intr-un fel
    (luind drept un adevar cele ce ai scris mai sus)
    iar asa… :) e ceva, ce va ramine suspendat undeva intre cer si pamint,
    si nu te va ajunge nici cu un vint rece… presupun.

    Comentariu de aethera — Mai 9, 2010 @ 02:05

  4. 1. ti’a vandut cashtraveti si tu ne’ntrebi acuma ce iashte cashtravetele.

    2. te’ai dus la el cu sacu’, cand el n’avea nevoie decat de’un petic.

    Comentariu de holicica — Mai 10, 2010 @ 12:13

  5. cateodati esti gradinarul, alte dati esti copacul, alte dati esti cainele

    Comentariu de [idiot] — Mai 11, 2010 @ 04:05

  6. ca trebuia s-o intrebi ce substante consumase recent

    Comentariu de sabrinacufundite — Mai 27, 2010 @ 23:12

  7. :) adica chiar imediat inainte de cele consumate de mine si cu ea impreuna?

    Comentariu de [idiot] — Mai 28, 2010 @ 04:21

  8. pai da. ea vedea copaci, caini etc. :))
    e clar ca te privase de una-alta

    Comentariu de sabrinacufundite — Mai 28, 2010 @ 12:02


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.

