[idiot]

Decembrie 13, 2009

despre cum mi-a sarit somnul

Filed under: delir — Pœtrip @ 04:25

tocmai discutam in pat cu prietena mea despre bell boy-ul din 4 rooms care este de fapt „oricare dintre noi” prizonier al situatiilor, sclav al conjuncturilor in viata si savuram ultima lingura de iaurt (in adancurile caruia au fost lansate, conform unei retete proprii, boabe de dulceata de visine) cu care ne-am delectat pe parcursul filmului, cand simt in gura ceva care nu pare a fi nici iaurt nici boaba de visina. cred ca este o crenguta de visin – ma duce primul gandul bun. trebuie sa aflu totusi, asa ca il scot incetisor dintre buze. lui gioni ii cade pe jos discursul despre caricaturizarea personajului cand realizeaza ce anume tocmai am extras eu din gura: o unghie. se pare ca este o unghie de om. taiata cu forfecelul cam neglijent: este desprinsa prin tehnica numita franjurire. ne uitam unul la altul intrebatori: ASA iti tai TU unghiile? nu eu! nici eu! ne inspectam fiecare si unul la altul degetele: nici unul nu pare sa-si fi taiat unghiile de curand… in ultimele 4-5 zile, sa spunem. si la maini si la picioare: da – astea-s unghii NE-taiate. pai atunci… cum sa fi aparut unghia IN cofa cu iaurt, de vreme ce iaurtul asta l-am cumparat acu 2-3 zile? STIU! nu sunt decat doua variante. gioni, intuind ce vreau sa spun, sa preface ca nu ma aude. isi aseaza obiectul pe rand la fiecare deget, compara tacuta si preocupata franjurile, marimea si curbura incercand sa vada caruia i-ar fi putut apartine. declam ganditor, cu un deget ridicat: ori unghia era chiar IN iaurt, ori era chiar IN dulceata de visine. adica, ori este de la cine a facut iaurtul, ori de la cine a facut dulceata – spun catre perna cu care gioni si-a acoperit ochii si-si infunda exclamatiile ingrozite „nu pot sa creeed! nu pofffa cred!” SAU… saaau mai este o posibilitate: unghiuta a ramas printre asternuturi de la unul dintre noi care (nu conteaza care dintre noi este vinovatul, o linistesc, pentru ca facea nununu, eu nu, nu eu!) unul dintre noi deci, care ultima oara cand si-a taiat unghiile nu a observat cum o unghiuta a zburat din clestisor prin camera (stii cum zboara those little motherfuckers – dar nu avea cum sa sara in cutia cu iaurt pentru ca iaurtul nu era inca cumparat) a zburat prin camera pe aici prin asternut si acuma in timp ce ne-am uitat noi la film cat ne-am tot foit cine dracu’ stie cum naiba, a cazut in cofa pe care o tineam aici langa noi. „da! da! asa s-a intamplat! sigur asa s-a intamplat!” imi spune ea cu ochii umezi. „parca imi aduc aminte ca mi-am taiat unghiile in pat”, continua plina de speranta. ca sa intaresc si eu aceasta ipoteza, imi declar neincrederea in faptul ca unghiuta era de la bun inceput in cofa, de vreme ce am gasit-o fix la ultima gura. adica what the fuck… ce fel de coincidenta e asta? mai ales ca eu tocmai ma gandisem ca m-am saturat, dar totusi n-am rezistat si-am mai umplut ca prostu’ asa cum s-a putut o ultima lingura, razuind pe peretii si fundul cofei de 500g… probabil a aterizat cumva acolo chiar la sfarsit de pe undeva. oricum, conteaza ca e A NOASTRA, zic eu stiind sigur ca nu avem niciunul dintre noi stilul ala de taiat unghii.

1 comentariu »

  1. ha ha idiot de ce esti asa? ce s-a intamplat cu adevarul obiectiv? Gioni ar fi fost oripilata, da, dar in viitor ti-ar fi fost recunoscatoare ca ai ales calea mai dificila in a o ajuta sa vada realul din spatele iluziei lumii spectacolului.

    Comentariu de octav — Decembrie 13, 2009 @ 17:13


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.

