[idiot]

Noiembrie 17, 2009

FINALLY!

Filed under: delir — Pœtrip @ 13:16

de mult timp asteptam un numar de masina ca sa pot intocmi un TOP 3 „cele mai futere numere de masini” dar spre surpriza mea absoluta, ultima gasita AZI a urcat direct pe pozitia 1, sincer sa fiu o asteptam cu locul 3 liber pe podium. deci, asa arata topul:

locul 3: B-24-GUN

(it’s so fun suicide!)

locul 2: B-01-ETC

(eu si dupa mine… restu’ lumii)

LOCUL 1: B-09-PZD

(Noua Pizda)

in masina era chiar o gagica, foarte jenata ca radeam in hohote de numarul ei. in timp ce traversam pe zebra prin fata botului masinii oprite la semafor se uita la mine dinauntru cu mainile inerte pe volan si ochii mici in cap, de parca o surprinsesem cu chilotii pe vine si cu degetele bagate pana la cot dupa polonicul scufundat in carafa cu limonada.

ciudat lucru: desi la selectie a participat intregul parc auto din toata tara asta pe care am batut-o in lung si-n lat in ultimii ani, toate cele 3 numere castigatoare sunt din bucuresti.

18 comentarii »

  1. sa zicem ca inteleg punctu’ tau de vedere… dar dupa mine – B 01 ETC e cel mai tare :D

    Comentariu de ultimulunicorn — Noiembrie 17, 2009 @ 16:54

  2. As aminti aici ca americanii, ca de fiecare data, sunt in avantaj fatza de romani. Ei au dreptul, cred, sa scrie tomuri pe placutele de inmatriculare. O romanca americanizata ar putea scrie spre exemplu:

    ROMANCA CE A REUSIT SA CONDUCA ACEST SUV DUPA CE L-A TINUT DE MEMBRU PE AFRO-AMERICANUL ABRAHAM SI ACUM O SUGE IN CALIFORNIA

    Comentariu de rovigilantes — Noiembrie 18, 2009 @ 00:15

  3. Nu e relevant B-ul acela. Cu atâtea maşini cumpărate în leasing, nu mai ştii care de unde. Oricum, B 01 ETC mai primeşte un vot. :)

    Comentariu de Maria — Noiembrie 18, 2009 @ 03:08

  4. B32DAY
    (be free today)

    numar de hipioata adolescenta, cu cosuri pe creier.

    peace!

    *imi vine sa-ti desenez floricele pe-aici*

    Comentariu de Betty Boop — Noiembrie 18, 2009 @ 23:21

  5. ma idioc, cand o sa am io masina, o sa am numar B-13-JCK. cE MAI ZICI ACUM?

    Comentariu de jocktherock — Noiembrie 19, 2009 @ 07:43

  6. @betty: :) cosuri de fum, las’ ca stiu eu!

    @jock: daca e jaguar negru, zic ca m-am udat la chilotei ;)

    Comentariu de [idiot] — Noiembrie 19, 2009 @ 07:52

  7. @unicorn: a fost o impresie puternica :) spre deosebire de celelalte doua, la care m-am prins dupa cateva secunde de scarpinat in cap, la asta am izbucnit instant in ras. lipsa de subtilitate e dezarmanta

    @maria: nu parea a fi numar de leasing… cat despre PZD, am vrut sa se remarce faptul ca apreciez sexul frumos ;)

    @rovigilantes: moda asta le-a rapit mintile si sfintelor fete bisericesti. am auzit de-un popa care si-a pus numar de inmatriculare biblia din scoarta-n scoarta

    Comentariu de [idiot] — Noiembrie 19, 2009 @ 08:08

  8. nu maaaa, nuuuu!

    idioc. tu ai vazut filmul: blestemul trabantului galben????

    Comentariu de jocktherock — Noiembrie 19, 2009 @ 08:55

  9. trabantul galben ud la chilotei ;)

    Comentariu de [idiot] — Noiembrie 19, 2009 @ 09:42

  10. B-01-ETC mai ia un vot si de la mine :D

    Comentariu de Vanda Lizeh — Noiembrie 19, 2009 @ 09:59

  11. :D si egoistii vor invinge!!! nici nu mai conteaza daca era sau nu o intrecere ;)

    mai am si io o propunere

    B – 69 – ZEN :P

    Comentariu de ultimulunicorn — Noiembrie 19, 2009 @ 10:10

  12. cum poti sa ai DEGETELE bagate pana la COT in ceva? : )) fain ar fi (sau hidos, eeeew). am stricat cheful tuturor cu comentariul meu?….

    Comentariu de fatamosului — Noiembrie 19, 2009 @ 13:34

  13. Cu PZD am vazut duminica seara unul. Era o Dacie Supernova, iar la volan era un pustan cu multe cosuri pe fata. I se potrivea.

    Comentariu de simonarrr — Noiembrie 19, 2009 @ 17:46

  14. Completez: dacia rosie si semne de incepator pe parbriz :)

    Comentariu de simonarrr — Noiembrie 19, 2009 @ 17:46

  15. hmmm… intr-adevar, nu e asa original PZD. cred ca fiecare judet are de la 01 la 99

    Comentariu de [idiot] — Noiembrie 19, 2009 @ 17:59

  16. ca sa nu ii uitam pe baieti. Am vazut mai multi cu B-nu stiu cat-LBG.

    Comentariu de aia pe care nu o stii tu (de fiecare data) :)) — Noiembrie 22, 2009 @ 21:41

  17. B-52-GEN
    B-01-ERU

    Comentariu de Alinna — Noiembrie 27, 2009 @ 04:32

  18. Fănică, ţin să te dezamăgesc: ăla cu PZD l-am văzut în Craiova, înainte de 2003, an în care a trebuit ca taximetriştii să îşi îngălbenească maşinile: un Tico verde, de la Taxi Romnicon, cu numărul DJ 04 PZD. Îmi pare rău că abia acum îţi găsesc articolul, că ţi-aş fi spus atunci când l-ai scris.

    Comentariu de Psihedelicul — Noiembrie 29, 2009 @ 07:27


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.

