[idiot]

Noiembrie 6, 2009

de prost gust

Filed under: delir — Pœtrip @ 23:04

sa zambim in hohote

prietenia e atunci cand gatesti mancare proasta pentru prietenii tai doar ca sa te minta ei ca e buna, din prietenie.

in ultima vreme se lipsc cartile de mine ca hartia de muste dar mi se pare jenant frate sa faci cuiva cadou o carte care a mai fost citita si de altii.

cateodata imi vine sa ma omor, cateodata imi vine sa va strivesc pe toti sub picior, cateodata imi vine sa va pup in cur, cateodata imi vine sa ma imbratisez singur.

cur ochit, cur lovit

12 comentarii »

  1. ceva gay? :D

    Comentariu de plastycframe — Noiembrie 6, 2009 @ 23:28

  2. desicur

    Comentariu de [idiot] — Noiembrie 7, 2009 @ 08:54

  3. mai tapinar mic, ce mai fac rolf&royce? ;;)

    Comentariu de n.aa — Noiembrie 7, 2009 @ 12:56

  4. cu alte cuvinte, ce-ai vrut sa spui? ca eram cumva mai amuzant pe 360? sau mai idiot. o dulceata de idiot :)

    rolf il jeleste pe royf, iar royf… of, iar i-am confundat intre ei!

    Comentariu de [idiot] — Noiembrie 7, 2009 @ 16:49

  5. cu celelalte cuvinte, nu am vrut sa spun nimic. de pe nici un front alternosferic. ;)

    Comentariu de n.aa — Noiembrie 7, 2009 @ 17:58

  6. ma! tu iara ai mancat ceva stricat?

    Comentariu de jocktherock — Noiembrie 8, 2009 @ 13:53

  7. … sau ai citit o carte stricata? de altii – se’ntelege. :P

    Comentariu de unicornu' absent — Noiembrie 8, 2009 @ 18:03

  8. am fumat ceva stricat
    am prizat ceva expirat

    Comentariu de [idiot] — Noiembrie 9, 2009 @ 15:01

  9. lasa expiratia
    ca stai prost cu inspiratia
    lasa-te de fumat
    esti demodat
    mai nou lumea buna
    se arunca din luna :D :D :D

    io n-am nici o scuza pt rimele astea…
    nici macar nu fumez :P

    Comentariu de unicornu' plouat — Noiembrie 9, 2009 @ 15:11

  10. scuza acuza, remuscarile musca
    o constiinta imaculata e sinucidere curata

    incredibil, ce intelept am devenit dup’amiaza asta!

    Comentariu de [idiot] — Noiembrie 9, 2009 @ 15:25

  11. ma! idioc! tot ai promis de un an ca bem un litru de votca! tu esti om ma? ai cuvant?

    Comentariu de jocktherock — Noiembrie 12, 2009 @ 08:34

  12. daca am zis ca beau, beau! ce inseamna un an, doi pentru noi?

    Comentariu de [idiot] — Noiembrie 12, 2009 @ 12:52


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.

