[idiot]

Octombrie 26, 2009

şforţa zgînditoare

Filed under: delir — Pœtrip @ 14:28

singurul 10 pe care l-am primit in facultate a fost la examen la estetica, atunci cand am fost mutat de profesor in prima banca si mi s-au confiscat toate “sursele de inspiratie” – asa cum denumesc ei materia din care ar trebui sa invatam noi. Astfel, atrebuit sa scriu tot ce era prin capul meu, a fost un efort ingrozitor de placut si culmea! n-am luat 5 sau 6 ca de obicei. Umpleam pagini dupa pagini, parca eram in transa si am mai si cerut cateva foi in plus. Abia acum ii intelegeam pe tocilarii aia care nu au nevoie de fituici: pur si simplu trebuie sa citesti cu atentie intrebarile si restul e simplu. Cand ne-a comunicat lisa cu notele, a inceput cu cei cu 9 dupa care cei cu 8, cei cu 7, 6, 5, cei picati si la final a intrebat “care este botezatu?” eram convins ca imi va spune ca nu se pot da note cu minus pentru aberatiile mele si ca ar trebui sa imi depun cererea de lasare la vatra din facultate, insa mi-a strans mana felicitandu-ma. Colegii mi-au aruncat priviri invidioase “atotstiutorule taciturn, te plangeai ca nu stii nimic. de ce nu ne-ai dat si noua?” degeaba.

noutati:

am gasit la scara blocului masina mutata din locul in care o parcasem cu cateva zile inainte / am gasit un blog proaspat si bun de citit / m-am gndit sa-mi schimb numele blogului in Ghenade Guionescu

5 comentarii »

  1. vad ca ai facut o inlocuire de termeni… esti tu sigur ca, colegii tai nu il gandeau de fapt pe celalalt?/:)

    cred ca ar fi interesant de citit ce ai scris tu la examenul asta.
    crezi ca mai exista lucrarea pe undeva? :D

    Comentariu de ultimulunicorn — Octombrie 27, 2009 @ 08:49

  2. era un subiect pricipal si inca 2 dintre care trebuia sa aleg, iar eu am scris la toate trei deodata :) ceva despre „obiectul artei”. tin minte doar ca l-am proclamat de duchamp primul artist adevarat :))

    Comentariu de [idiot] — Octombrie 27, 2009 @ 08:58

  3. :) la mine arta a ramas la stadiul de tangenta :))

    tre sa ma documentez ca sa pot sa-mi dau cu parerea, si nici asa nu-i sigur ca n-o sa zic tampenii.

    dar ce facultate ai facut?

    Comentariu de ultimulunicorn — Octombrie 27, 2009 @ 09:21

  4. facultatea de hartectura

    Comentariu de [idiot] — Octombrie 27, 2009 @ 09:48

  5. dap. asta era si imaginea pe care am cazut io din google…

    funny. facultatea asta a fost candva prima mea alegere – dupa aia am schimbat-o pe design pt ca in final sa esuez (dupa 2 ani picati) – la drept! who’s the biggest idiot?!?/:)

    Comentariu de ultimulunicorn — Octombrie 27, 2009 @ 12:09


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

