[idiot]

Octombrie 24, 2009

haha! asta e buna de pus pe blog

Filed under: delir — Pœtrip @ 11:26

traiesc nehotarat

(nostalgia sfarsitului)

m-am hotarat sa ma arunc de pe bloc

dar am ramas blocat in lift

m-am hotarat sa imi tai venele

dar lama e tocita iar cutitul nu este ascutit

m-am hotarat sa sar pe fereastra

dar locuiesc la demisol

m-am hotarat sa mor

dar n-am auzit ceasul

P.S. tocmai am realizat ca daca nu m-as fi imbatat clampa de la prima ora in ziua in care am implinit 18 ani, n-ar fi fost un esec sinuciderea mea: aveam de gand sa ma asez in fata trenului (si nici macar nu citisem „ana care nina„). lumea ar fi fost mai saraca cu un mare blogar. ingerasii salvatori au fost doua colege de clasa care m-au preluat de la poarta liceului si m-au redirectionat spre crasma.

3 comentarii »

  1. si tu care nici macar nu bei!!!

    Comentariu de paiatzacuminteacreatza — Octombrie 25, 2009 @ 16:25

  2. :) pe vremea aia beam… pfuai cum mai beam! cu gura, ca toti sugacii

    Comentariu de [idiot] — Octombrie 25, 2009 @ 16:41

  3. eh, ca sa il parafrazez pe frate-tu :)) , in toti exista o mica ana

    Comentariu de care nin — Octombrie 27, 2009 @ 06:20


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.

