[idiot]

Octombrie 16, 2009

macarabru

Filed under: rîme — Pœtrip @ 00:25

am auzit la ştiri: 

morţii au scăpat din cimitir

veţi spune „hai, sictir! aşa cum bine ştim, nu iese nimeni viu din ţintirim”

dară se pare că acea dâră de graniţă între cele doua ancestrale hotare

a devenit iată, subţire? e puţin spus

atunci când noi credem că trăim

iar ei nu vor să accepte că s-au dus.

 

şi totuşi, ţin morţiş ca să vă spun,

într-un clubuluc de strip-tease

am întâlnit un om cu semne clare de rigor-mortis pe costum

un macaragiu macabru

pe care îl ucisese în cădere braţul lung şi flambat al unui candelabru

 

mi-a marturisit tandru un adevăr

într-adevăr puţin abstract

să-l înteleg, recunosc, eu sunt inapt

dar cică de fapt 

(spunea el desfătat de schelete de tinere fete)

în afară de lipsa acută de berării

nu prea diferă acolo viaţa lor de zi cu zi

ptiu! şi-am încălecat pe-un sicriu

5 comentarii »

  1. de la o vreme mintea ta screme gânduri între patru scânduri stau în cavou ca un bou la poartă nouă plouă plouă plouă staţi la priveghi la 2000 de leghi deasupra mea mă mănâncă pământu’ voi vă pupati lutu’ beţi şi vă veseliţi pe mine, mortu’n păpuşoi vă rog insistent, nu mă mai pomeniti mă răsucesc pe parte’ailaltă în gură de pohtă mi s’a făcut baltă. (şi’am încălecat pe’un sicriu, ştiu, sunt un de.funct.lab.a.giu)

    Comentariu de holicica — Octombrie 16, 2009 @ 07:36

  2. „Noi vrem pământ!”, sicrie râd în soare, argintii…

    Comentariu de almanahe — Octombrie 16, 2009 @ 19:19

  3. Asta îmi aduce aminte de porcăria aia de „Plumb” de Bacovia…

    Comentariu de Octi — Octombrie 16, 2009 @ 20:21

  4. @ octi: bacovia a scris si poezii mai proaste. in comparatie cu unele dintre ele, „Plumb” e chiar tip-top.

    Comentariu de mihaibuzea — Octombrie 21, 2009 @ 19:51

  5. e plina de nerv, simti ca traiesti :)

    Comentariu de no1fan — Octombrie 21, 2009 @ 20:22


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.

