[idiot]

Octombrie 12, 2009

in a lobos [cu] lu mo

Filed under: delir — Pœtrip @ 10:02

as vrea un raspuns oficial

exact si actualizat:

care mai este in ziua de azi

rata de schimb valutar

intre malai

si cascaval 

 Salvador de Frezabilitate

Documentatie Avizare Lucrari Interventie

Beneficiar: Orasul Moldova Noua,

Tara Mea, Tot Poporul

si Neamul Meu Cel Romanesc.

asa a aparut probabil celebrul discurs patriotic

„Moldova nu este a mea / a voastra,

ci a urmasilor urmasilor urmasilor

stramosilor nostri”

„apa asta are gust de vin”

„painea asta miroase a peste”

cuvinte banale care, daca au fost spuse inaintea unei minuni

de gura unui contemporan de-al lui isus,

ar fi putut fi interpretate ca profetii.

rezolvati urmatoarea problema: 

1 sarut / 39 bice = ? arginti

atentie, seinchidusile.

nu mai urmeaza nicio statie.

daca mai este ciocolata,

as vrea si eu toata tableta.

multumesc, la revedere.

 

5 comentarii »

  1. sa intzeleg ca am avut amandoi a tuff weekend?…si ai plecat fix inainte sa inceapa distractia!!

    Comentariu de paiatzacuminteacreatza — Octombrie 12, 2009 @ 10:58

  2. Cin’ întreabă? vrabia, vulpea sau corbu’?

    Comentariu de holicica — Octombrie 12, 2009 @ 18:35

  3. hm… a avut efect cacatu’ ala?

    Comentariu de porculcelest — Octombrie 13, 2009 @ 14:29

  4. astea-s mai vechi :)) le-am gasit notate pe un bob de naftalina

    P.S. a avut efect cacatu ala

    Comentariu de [idiot] — Octombrie 13, 2009 @ 16:06

  5. @holicica :))))) abia acuma m-am prins

    Comentariu de [idiot] — Octombrie 13, 2009 @ 16:08


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

