[idiot]

Septembrie 22, 2009

aristocrac

Filed under: delir — Pœtrip @ 08:45

azi dimineata m-am trezit la ora 5, am umplut cada si am stat pentru 15 minute scufundat pana la gat in apa fierbinte incercand sa ma bucur doar de satisfactia suprema a realizarii unui obiectiv foarte usor de atins – si anume aplicarea cu succes in practica a legii lui arhimede. mai apoi, imbracat in halatul de baie al prietenei mele in care arat ca tarzan in costumul lui adam, am incalzit o cana cu lapte si mi-am preparat o cacao cu rom, insotita de 3 felioare de paine cu unt pe care am aruncat la distante egale bobite de dulceata de cirese amare. o placere teribil de fina pe care am savurat-o cu eleganta senina, chiar daca m-am bucurat de ea asezat pe o cutie de var, inconjurat de saci cu haine, stive de mobilier si carti, pentru ca intreaga casa este in zugraveala.

1 comentariu »

  1. *sigh

    Comentariu de zeeny — Septembrie 27, 2009 @ 19:32


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.

