[idiot]

Septembrie 14, 2009

primazidescoala

Filed under: delir — Pœtrip @ 06:43

Doamne, cat o mai uram! cateodata in ultima zi de vacanta ma rugam la dumnezeu sa aiba un acces de nebunie si sa inchida lumea cu totul, doar ca sa nu mai vina niciodata ziua de 15 septembrie (fireste, pentru cei care se bucura ca incepe scoala nu mi-ar fi parut rau: isi meritau soarta). dupa ce am mai crescut am avut revelatia ca mersul la scoala este chiar fain, daca ignori temele, notele si lucrarile de control (intr-un cuvant, scoala in general): intalnesti zilnic tot felul de gagici iar cu baietii te hahai la bere. din pacate prea tarziu am adoptat noua atitudine – eram deja in clasa a 12-a. dimineata asta in drum spre birou am trecut pe langa o scoala din curtea careia se auzea la difuzoare discursul de deschiderea anului scolar, tinut de directoare. auzul cuvintelor "succese" si "generatiile viitoare" aproape ca mi-au provocat lacrimi. de greata. n-as fi crezut ca viata imi rezerva ceva mai rau decat prima zi de scoala: un 15 septembrie continuu.

6 comentarii »

  1. ma! io azi m-am reintors la bureau, dupa doo sapt de concediu. si dimineata cand a sunat ceasul, am avut exact senzatia de mers la scoala! imi venea sa beu ceva! de ciuda! si sa trag vreo doi dzei!

    Comentariu de jocktherock — Septembrie 14, 2009 @ 07:34

  2. am vazt az o carca de copchii si meam amintit ca mai am doar doua saptamani pana la urmatorul salar.

    prima zi de scoala era misto. a doua incepea sa fie nervozanta

    Comentariu de animal00 — Septembrie 14, 2009 @ 13:01

  3. Mai bine aşa decât un 13-15 iunie continuu… ;)

    Comentariu de alex moldovan — Septembrie 14, 2009 @ 15:24

  4. o daaaa. prima zi de scoala era horror. si eu ma rugam sa fie greva sau sa nu termine de renovat scolile la timp…etc
    cred ca tot ce e prima data are o incarcatura emotionala si apoi bantuie continuu „15 septembrie”

    Comentariu de plastycframe — Septembrie 14, 2009 @ 19:29

  5. eu azi dimineatza am avut repetitziii si daaaa am mers cu totzi shcolariii…si imi dadeam seama ca era primul 15 septembrie (14 defapt)in care ma duceam cu cardul …treaza!!nu ma durea capul de la mahmureala,nu eram cu berea in mana si daaa chiar ma duceam undeva serios(liceul meu e o perioada cam tulbure din viatza mea ,defapt ultima zi de 15 la care am participat cred ca a fost in clasa a 10-a si defapt ne-am intalnit sa mergem la carciuma de langa liceu…ce vremuri!!)

    Comentariu de paiatzacuminteacreatza — Septembrie 14, 2009 @ 22:22

  6. Puţin spus vremuri.

    Comentariu de alex moldovan — Septembrie 18, 2009 @ 12:13


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.

