[idiot]

Septembrie 4, 2009

3 in 1 la 2 magari

Filed under: rîme — Pœtrip @ 08:43
Tags: , ,

„paaarca esti tu

sau poate nu

esti tu?”

(skin head o’connor)

cetateanul turmentat

si

cetateanul foarte beat

hai sa ne masuram in dimensiuni paralele

si sa numaram pe degete universurile

iti ia o viata intreaga sa-l numeri pe primul

(niciodata nu-l uiti pe primul)

nevasta ferastraului este fereastra

arunca ceasul: zboara timpul

nu mai stiu unde m-am pierdut

in subconstient

sau

sub inconstient

am ajuns?

am ajuns sa ne plangem ca radem

inca n-am inghitit cocoloasa

cioc cioc cioc

– cine e?

– eu

– imi pare rau, dar

doamna cu coasa

astazi nu-i acasa

– nu pot sa cred! cumva e-o farsa?

– nu e acasa: e sperioasa, e rusinoasa si-n plus e si somnoroasa

– ce gogoasa! mai taie ca e e groasa

– ok, nu vrea sa fie deranjata de la masa

– e o minciuna sfruntata dar totusi frumoasa

bine, pa. te pup pe cocoasa

revin eu alta data zi-i c-am cautat-o azi si gata

si tot o s-o caut pana mor, auzi? sa-i spui si asta

– dar pe cine cautati daca nu va suparati?

– esti idiot amice. pe Doamna cu Coasa!

– imi pare rau, dar aici locuieste doar doamna cu cocoasa

care-s eu si eu iata, nu-s acasa

4 comentarii »

  1. de unde ai scos perlele astea?

    Comentariu de plastycframe — Septembrie 4, 2009 @ 18:57

  2. de unde pacatele mele sa le scot? din mine :) mai important este PE unde

    Comentariu de [idiot] — Septembrie 5, 2009 @ 07:50

  3. credeam ca vb d 3 magari din on’esti. n’am inteles niciodata d ce s numeau asa blocurile alea. d c nu se numeau 3 girafe? (poate fiin’ca carau ca prostii la prostime, prostime=popor)toata lumea are neamuri/prieteni in 3 magari. pan’ si nadia s’a nascut intr’unul din ei.daca te nasteai acolo, erai cineva. poate ca si Dna cu coasa t gasea mai rpd acolo. da’ asa…

    Comentariu de holicica — Septembrie 6, 2009 @ 10:55

  4. 3 magari onesti :))

    Comentariu de [idiot] — Septembrie 6, 2009 @ 11:39


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.

