[idiot]

August 31, 2009

premonitie

Filed under: delir — Pœtrip @ 07:40
Tags:

ieri la 1 noaptea conduceam spre baneasa sa iau o prietena care ateriza dinspre londra. tot zburand si eu de la un post de radio la altul, orice faceam, nimeream peste beatles. dupa cum stiti deja, pentru mine asta inseamna o mare bucurie, prilej de behait impreuna cu ei. intamplator, credeam eu, am gasit 3 statii consecutive! ascultam si imediat dupa ce incepea altceva saream la urmatorul post de radio, nimerind chiar in primele note ale unei noi piese beatles! „Hello Goodbye”, „Magical Mystery Tour” si „Drive my Car” – alese pe spranceana, parca de aceeasi mana. ca si cum ai asculta the best of, pe posturi diferite. experiente de astea mirifice cu radiourile romanesti am mai avut o singura data demult cand, plictisit de caseta cu T Rex, am dat eject sa mai ascult niste radio si nu intelegeam ce se intampla: melodia continua desi aveam caseta in mana. „I drive a rolls royce ‘cause it’s good for my voice”

la aeroporc, surpriza: ce credeti ca mi-a adus din anglia? tricou cu beatles.

2 comentarii »

  1. Ha ha haaaaa, si eu tot tricou cu Beatles am primit!!! Cand te plictisesti de el, ti-l fac esarfa cu Beatles :))

    Comentariu de marta cu th — Septembrie 7, 2009 @ 14:00

  2. stie ca suntem obsedati ;)

    Comentariu de [idiot] — Septembrie 8, 2009 @ 12:58


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.

